سارقان ادوات کشاورزی در بویین زهرا دستگیر شدند


سارقان ادوات کشاورزی در بویین زهرا دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی بویین‌زهرا از دستگیری سارقان ادوات و موتورخانه‌های کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر شنبه پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ حسین رشیدتبار در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حال سرقت ادوات کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان بویین‌زهرا هستند، موضوع در دستور کار ماموران ناجا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران انتظامی با سرعت عمل خود، ۲ سارق را قبل از هر اقدامی دستگیر و خودرو نیز توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سرهنگ رشیدتبار با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۵ کیلوگرم موادمخدر در قزوین

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

به گفته وی، ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده ۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و توقیف خودرو حامل مواد، از شهروندان خواست تا پلیس را در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان یک معضل اجتماعی با ارایه اخبار و اطلاعات خود از فعالیت افراد در حوزه قاچاق، خرید و فروش و توزیع از طریق مرکز فوریت‌های پلیس یاری کنند.

کشف بیش از ۵۶ هزار نخ سیگار قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش اسفرورین پس از انجام برخی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه سیگار قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از یک واحد صنفی ۵۶ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تاکستان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در برقراری نظم اجتماعی و مبارزه با کالاهای قاچاق تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزیین غذا برای مدرسه و جشنواره غذای سالم