برگزاری جشنواره مجازی نیمه شعبان در سطح جنوب کرمان 


برگزاری جشنواره مجازی نیمه شعبان در سطح جنوب کرمان 

اسدالله حسنی جاز گفت: کانون ثامن الحجج روستای مزرعه در نظر دارد به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج)، جشنواره مجازی نیمه شعبان در رده سنی زیر 8 سال و 8 تا 14سال برگزار کند.

«اسدالله حسنی جاز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون ثامن الحجج روستای مزرعه در نظر دارد به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج)، جشنواره مجازی نیمه شعبان در رده سنی زیر ۸ سال و ۸ تا ۱۴سال برگزار کند.


مدیر کانون ثامن الحجج روستای مزرعه با بیان این مطلب که این جشنواره در چندین رشته برگزار می شود، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان می توانند در رشته های نقاشی، حفظ شعر، کاردستی، نمایش و اتاق امام زمانی شرکت کنند.


وی عنوان کرد: در رشته نقاشی، کودکان بر طبق سلیقه خود باید یک نقاشی زیبا در مورد امام زمان (عج) و یا جشن نیمه شعبان ترسیم کرده و از آن عکس بگیرند.


حسنی جاز به نحوه حضور کودکان و در رشته حفظ شعر اشاره کرد و افزود: بچه‌ها می‌توانند شعری را در مورد امام زمان (عج) و یا دعای سلامتی حضرت را از حفظ، مقابل دوربین بخوانند و والدین باید توجه کنند که در هنگام فیلمبرداری دوربین به صورت افقی باشد.


مدیر کانون ثامن الحجج ادامه داد: همچنین کودکان و نوجوانان می‌توانند یک کاردستی زیبا در مورد امام زمان (عج) درست کرده و از آن عکس بگیرند.


وی بیان کرد: کودکان شرکت کننده در رشته نمایش، بایستی با کمک بزرگترها، داخل خانه نمایشی با موضوع مهدویت بازی کرده و فیلم آن را برای ما ارسال کنند.


حسنی جاز ابراز کرد: بچه ها به منظور شرکت در بخش اتاق امام زمانی، باید اتاق خود را متناسب با تولد امام زمان (عج) تزئین کرده و از اتاق تزئین شده عکس بگیرند.


مدیر کانون ثامن الحجج عنوان کرد: خانواده ها باید عکس ها و فیلم ها را به همراه مشخصات فردی کودک ( نام و نام خانوادگی، سن ) و شماره تلفن برای ما بفرستند تا کودکان شان در قرعه کشی شرکت داده شوند.



وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار از امروز تا پایان روز نیمه شعبان می باشد و پس از بررسی آثار دریافتی، به قید قرعه به تعدادی از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت