اجرای طرح غربالگری کارکنان شهرداری منطقه 15


اجرای طرح غربالگری کارکنان شهرداری منطقه 15

اصغری گفت: طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه 15 از امروز به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، «مرتضی اصغری» از آغاز طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ از امروز به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: این طرح به منظور اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده با همکاری شرکت شهر سالم اجرا می شود.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی منطقه ۱۵، اجرای این طرح در چهار مرحله و بر اساس رویه های تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت و شرکت شهر سالم اجرا می شود.

اصغری به تشریح مراحل طرح غربالگری کارکنان پرداخت و گفت: مرحله نخست شامل سنجش تب و تست اکسیژن خون و مرحله دوم نیز معاینه توسط پزشک و دریافت شرح بالینی که در صورت مشکوک بودن ارجاع توسط پزشک مستقر برای آزمایش خون است.

وی ادامه داد: مرحله سوم اخذ آزمایش خون فرد و درآخر نیز مرحله چهارم معرفی فرد به کلینیک منطقه 5 برای انجام تست کرونا و اسکن ریه انجام می شود.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان فروردین ادامه دارد و کلیه پرسنل منطقه اعم از کارمند، کارگری و رانندگان موتوری براساس جدول زمانبندی تعیین شده در طرح غربالگری شرکت می کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد