هیات شنای مریوان 45 هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و توزیع کرد


هیات شنای مریوان 45 هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و توزیع کرد

سنندج  - رییس هیات شنای مریوان گفت: این هیات با توجه به شرایط شیوع کرونا با استفاده از امکانات در اختیار اقدام به تولید و توزیع رایگان 45 هزار لیتر محلول ضدعفونی کرد.

طیب طاهرپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مواد ضدعفونی در محل استخر شنا مریوان و به همت اعضای هیات شنا و ورزشکاران شهرستان تولید شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ما برای این کار پویش همربانی و همدلی را راه‌اندازی کردیم تا با تولید مواد ضدعفونی برای مصرف، ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی شهر به صورت رایگان در میان مردم و نهادهای دولتی و عمومی توزیع شود.

طاهرپور اضافه کرد: استخر شنای مریوان در اختیار هیات قرار دارد و پس از تعطیلی فعالیت‌های ورزشی و فعالیت این استخر تصمیم گرفتیم با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان کردستان و شهرستان مریوان در محل این استخر موادضدعفونی تولید کنیم.

وی یادآور شد: محلول ضدعفونی این مجموعه که در محل خود استخر تولید می شود حاوی ماده آب ژاول(وایتکس بادرصد پایین) است که می توان از آن برای گندزدایی سطوح مختلف و ضدعفونی دست نیز استفاده کرد.

طاهرپور با اشاره به اینکه از چهار اسفند فعالیت را آغاز کردیم و تا زمانی که نیاز باشد به این کار ادامه می‌دهیم تاکید کرد:‌ مواد ضدعفونی کننده مورد مصرف در این استخر زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان تولید و به صورت رایگان در میان مردم و همچنین نهادهای دولتی توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس