یانیس: بسکتبال بازی نمی‌کنم/ باشگاه، غذای ما را در دوران قرنطینه تامین می‌‌کند


یانیس: بسکتبال بازی نمی‌کنم/ باشگاه، غذای ما را در دوران قرنطینه تامین می‌‌کند

ستاره تیم بسکتبال میلواکی گفت: بسیاری از بازیکنان NBA در خانه خود، زمین بسکتبال دارند ولی من در حال حاضر تنها می‌توانم بدنسازی و تمریناتی مثل دوچرخه سواری، تردمیل و کار با وزنه انجام دهم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یانیس آنتتوکنمپو، ستاره یونانی تیم بسکتبال میلواکی باکس و مدافع عنوان باارزش‌ترین بازیکن NBA در زمان تعطیلی لیگ به دلیل بیماری کرونا در خانه خود در ویسکانسین به سر می‌برد.

او به همراه سایر اعضای خانواده، آشپزی، نظافت و کار با وزنه و بدنسازی انجام می‌دهد. تنها کاری که یانیس نمی‌کند، بسکتبال است!

بازیکن 211 سانتیمتری تیم میلواکی در این مورد گفت: من به حلقه بسکتبال دسترسی ندارم. بسیاری از بازیکنان NBA در خانه خود، زمین بسکتبال دارند ولی من در حال حاضر تنها می‌توانم بدنسازی و تمریناتی مثل دوچرخه سواری، تردمیل و کار با وزنه انجام دهم تا دچار افت فیزیکی نشوم ولی بسکتبال بازی نمی‌کنم.

میلواکی با 53 پیروزی و 12 شکست، بهترین تیم فصل جاری لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکاست.

آنتتوکنمپو تصریح کرد: مدیران باشگاه به ما وسایل تمرین مثل دوچرخه و طناب داده‌اند و همچنین با یک شرکت تهیه غذا نیز قرارداد بسته‌اند تا از لحاظ تامین و تهیه غذا هم به مشکل بر نخوریم. این شرکت هر روز، غذای ما و خانواده ما را تهیه و ارسال می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس