لزوم حمایت از اصحاب رسانه در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی


لزوم حمایت از اصحاب رسانه در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی

با عنایت به مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر منع چاپ نشریات مکتوب به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حمایت عملی و ویژه‌ از اصحاب رسانه امری لازم و ضروری به نظر می رسد .

ابراهیم نوروزی فر - ناگفته پیداست که تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه‌های چاپ و نشر در سال‌های اخیر، وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.
پیش‌بینی بسته‌ حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه‌ها که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، انتظار بجایی است، که انشالله مورد نظر قرار بگیرد.
در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام‌سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد عزم عمومی برای مقابله با این ویروس منحوس داشته اند و شایسته است متولیان امر به جز تشکر زبانی از زحمات اصحاب رسانه، ضمن تعیین ضرر و زیان حاصل شده از تعطیلی نشریات مکتوب، ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام معیشتی به نیروهای شاغل مانند خبرنگاران، مُوَضعان و شاغلین بخش‌های مرتبط با صنعت چاپ و نشر را نیز پیش بینی نمایند.
همچنین برای مطبوعاتی که در این ایام به‌درستی درصدد راه‌اندازی رسانه برخط و فعال‌سازی بیش‌ از پیش ظرفیت مجازی خود هستند، حمایت‌های فن‌آورانه در نظر گرفته شود. چه خوب است در راستای حمایت عملی از رسانه ها آگهی‌های دولتی نهادها و نیز پیام‌های ستاد ملی کرونا در قالب رپورتاژ به آگاهی مخاطبان برسد.
امید که به یاری خدا و همکاری همه مسئولین و مردم کرونا را به زودی زود شکست دهیم.

46

کد خبر 1372458

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق