کودکان مهدوی قصه گو می شوند


کودکان مهدوی قصه گو می شوند

محمد مهدوی گفت: کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد به مناسبت ولادت امام عصر (عج) مسابقه قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان مهدوی برگزار می کند.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن ولادت امام عصر (عج) گفت: از آنجایی که در آستانه نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) قرار داریم و از سوی دیگر به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری جشن نیست بنابراین کانون معین شهید احمد کریمی افشار، از امروز مسابقه قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان مهدوی را در سطح فضای مجازی آغاز کرد.


مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد افزود: در این طرح پدران و مادران باید یک قصه مهدوی را مطالعه کرده و سپس آن را برای کودک به زبانی روان بازگو کنند و سپس کودکان با برداشتی که از کتاب داشته اند، قصه بگویند و در واتس آپ به شماره ۰۹۳۳۷۶۸۱۲۳۸ برای ما ارسال کنند.


وی ابراز کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان روز نیمه شعبان خواهد بود و به نیت ۱۴ معصوم علیهم السلام به ۱۴ قصه گوی برتر جوایزی اهدا می شود.


مهدوی اظهار کرد: این طرح به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوان با شخصیت امام عصر (عج)، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و سرگرمی کودکان و نوجوانان برگزار می شود.


مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار ادامه داد: همچنین در روز نیمه شعبان به نیت ۳۱۳ یار امام عصر (عج)، ۳۱۳ بسته غذایی بین نیازمندان عضو کانون ها توزیع خواهد شد تا لبخندی بر لبان آنها نقش ببندد.


وی عنوان کرد: باید از کودکی فرزندان را با شخصیت امام عصر (عج) و فرهنگ انتظار آشنا کنیم، کودک و نوجوان وقتی که نسبت به شخصیت امام عصر (عچ) شناخت پیدا کرد، محبت حضرت چنان در قلبش جای می گیرد که هیچ چیزی نمی تواند آن علاقه را از بین ببرد.


مهدوی اضافه کرد: در نتیجه زمینه آشنایی کودک و نوجوان با سبک و سیره امام عصر (عج) فراهم می شود و این آشنایی راه محبت را به روی قلب آنها باز می کند.


مدیر کانون معین شهید احمد کریمی بیان کرد: مطالعه کتاب های تاریخی درباره امام زمان (عج ) و بازگو کردن آن برای کودکان موجب می شود که فرزندان درک بهتر و عمیق تری نسبت به آن حضرت پیدا کرده و به جای الگو گرفتن از شخصیت های کارتون ها، فیلم ها و بازی های ساخته دشمنان اسلام، از شخصیت و سبک زندگی حضرت الگو بگیرند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...