پرسه زنی با خودروی سرقتی سارقان را لو داد


پرسه زنی با خودروی سرقتی سارقان را لو داد

حوادث رکنا : رئیس کلانتری 107 فلسطین از دستگیری 2 سارق خودرو در پرسه زنی در محدوده کلانتری خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمدرضا علیزاده" گفت: ماموران گشت کلانتری 107 فلسطین در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حال پرسه زنی بودند، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع دستور ایست صادر کردند ولی راننده خودروی سواری بدون توجه به فرمان پلیس از محل گریخت.

وی بیان داشت: تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری متهمان آغاز شد و تا اینکه متهمان وارد اتوبان امام علی (ع) شده و به علت سرعت بالای خودرو، راننده خودرو کنترل خودرو را از دست داده و خودروی متهمان گاردریل کنار اتوبان امام علی (ع) برخورد می کند و هر دو لاستیک چرخ عقب خودرو پنچر می شود

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه با توقف خودرو، متهمان سعی کردند به صورت پیاده از محل متواری شوند، عنوان کرد: راننده خودرو به همراه سرنشین آن پس ازمدتی تعقیب و گریز پلیسی دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به سرقت خودروی پراید اعتراف کردند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین راننده خودرو ۴۰ ساله پیش تر به جرم سرقت خودرو دستگیر شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تحقیقات تکمیلی از متهمان هر دو سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار