رونمایی از مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور/تصاویر


رونمایی از مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور/تصاویر
خودرو مرسدسAMG GT63S از یک موتور ۴ لیتری V8 به همراه دو توربوشارژر بهره می برد. این محصول در حالت عادی، ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

شرکت ویلزاندمور از سه بسته ی ارتقای قدرت برای مرسدس بنز AMG G63S با رینگ ها، تایر های جدید و سامانه ی تنظیم ارتفاع به وسیله گوشی هوشمند رونمایی کرده است.

تیونینگ ویلزاندمور در جدید ترین پروژه ی خود، عملکرد فنی خودرو مرسدس بنز AMG GT63S را بهبود بخشیده است. این تیونر آلمانی بسته ها ی ارتقای خود را با نام عجیب« کامندر( Cummander)» رونمایی کرده است. این مسئله، چندان برای شرکتی که اسم آن ویلزاندمور( Wheelsandmore) است، جای تعجب ندارد.

اتومبیل مرسدسAMG GT63S از یک موتور ۴ لیتری V8 به همراه دو توربوشارژر بهره می برد. این محصول در حالت عادی، ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. با این مشخصه ها، AMG GT63S قادر است در عرض ۳/۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت را تجربه کند. مدل AMG GT63 هم با ۵۳ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور کم تر، در صفر تا صد به اندازه ی ۰/۲ ثانیه کند تر است و ماکزیمم سرعت آن ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است.

رونمایی از مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور/تصاویر

ویلزاندمور سه سطح از بسته ی ارتقاء را برای مرسدس بنز ارائه کرده است :

قدرت پیشرانهگشتاور پیشرانهقیمت بسته‌ی سفارشی
بسته‌ی ارتقاء سطح ۱۶۹۰ اسب‌بخار۹۷۵ نیوتن‌متر۲,۱۶۰ یورو (۲,۳۸۸ دلار)
بسته‌ی ارتقاء سطح ۲۷۳۹ اسب‌بخار۱۰۱۰ نیوتن‌متر۱۲,۶۰۵ یورو (۱۳,۹۳۷ دلار)
بسته‌ی ارتقاء سطح ۳۷۹۹ اسب‌بخار۱۰۳۰ نیوتن‌متر۱۹,۲۴۴ یورو (۲۱,۲۷۸ دلار)
حداقل تغییری که این تیونر در بسته ی ارتقای سطح اول عرضه می کند، حاوی بهینه سازی برنامه ی کامپیوتری خودرو است. در یک درجه بالاتر، لوله های اگزوز مرسدس بنز با نمونه ی حرفه ای تر تعویض می شوند؛ کاتالیزور اسپرت و سامانه ی اگزوز قابل کنترل کاپریستو، بسته ی ارتقای سطح ۲ را تشکیل می دهند. در مرحله ی آخر نیز، یک توربوشارژر جدید به همراه کمپرسور بزرگتر و بلبرینگ های جدید روی این محصول قابل نصب است.
رونمایی از مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور/تصاویر

همچنین؛ با پرداخت ۵, ۸۸۲ یورو( ۶, ۵۰۴ دلار)، رینگ های ۲۲ اینچی به همراه تایر های میشلن روی خودرو نصب می شود. تایر های جلو دارای پهنای ۲۸۵ میلی متر با ارتفاع فاق ۳۰ میلی متر هستند. پهنا و ارتفاع فاق تایر های عقب هم به ترتیب ۳۳۵ و ۲۵ میلی متر است. سامانه ی کنترل باد لاستیک به همراه قفل مرکزی چرخ نیز، جزء امکانات این بسته ی سفارشی هستند.

آخرین گزینه ارائه شده، یک سامانه ی تنظیم ارتفاع است که از روش یک گوشی هوشمند برنامه ریزی شده قابل دسترس است و قابلیت کنترل سیستم تعلیق بادی مرسدس بنز را فراهم می کند. این بسته ی سفارشی همچنین ۱, ۴۲۸ یورو( ۱, ۵۷۹ دلار) قیمت دارد.

رونمایی از مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور/تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل