دفن قربانیان کرونا در شارجه ممنوع شد!/اعلام مهار کرونا در عراق


دفن قربانیان کرونا در شارجه ممنوع شد!/اعلام مهار کرونا در عراق
حاکم شارجه دستور عدم دفن قربانیان کروناویروس در این شیخ نشین را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، شیخ سلطان بن محمد القاسمی حاکم شارجه از هیئت اسلامی شارجه خواست که اجازه دفن به قربانیان در شیخ نشین شارجه و بخصوص در قربستان "الصجعه" ندهد و دفن قربانیان کرونا ویروس در شارجه ممنوع است.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین آمارمنتشر شده از سوی وزارت بهداشت امارات بیش از ۱۲۶۴ نفر به کرونا ویروس مبتلا و بیش از ۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اعلام "مهار" کرونا در عراق

ستاد مدیریت بحران عراق امروز (شنبه) اعلام کرد، این کشور به خاطر پیشرفت در سلطه بر بیماری کووید ۱۹ در میان کشورهایی که ویروس کرونا را کنترل کردند، قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، این ستاد اعلام کرد، تمدید مقررات منع آمد و شد به اوضاع عمومی کشور و آمار مبتلایان به کرونا بستگی دارد.

جاسم الفلاحی، عضو ستاد مدیریت بحران عراق گفت، این کشور در میان کشورهایی که ویروس کرونا را کنترل کردند، قرار خواهد گرفت و امید می رود سازمان بهداشت جهانی ارزیابی را که از وضعیت کلیه کشورهای جهان انجام داده در زمینه مقابله با کرونا انجام داده، امروز منتشر کند.

وی تاکید کرد، ستاد برای ارزیابی مقررات منع آمد و شد و مقابله با کرونا همچنان نشست برگزار می کند.

الفلاحی گفت، وزارت بهداشت اخیرا در راستای برنامه مقابله با کرونا به خصوص در مناطق پر جمعیت بررسی های میدانی را آغاز کرده است.

عدنان نوار، عضو سازمان بهداشت جهانی در عراق هم گفت، آمار اعلام شده از سوی این کشور درباره کرونا کاملا واقعی است و سازمان بهداشت هم به پیگیری های خود در این زمینه ادامه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا