ظرفیت اشتغال بیش از 9 هزار نفر در البرز فراهم شد


ظرفیت اشتغال بیش از 9 هزار نفر در البرز فراهم شد

کرج - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز اعلام کرد که با تحقق 158 درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی درسال گذشته ظرفیت اشتغال 9 هزار و 487 نفر در شهرک های صنعتی استان فراهم شد.

محمد امین فرشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه اشتغال زایی مهم ترین هدف این شرکت در سال گذشته بوده افزود: در ابتدای سال ۹۸، ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی در شهرک های استان در قالب پروژه اقتصاد مقاومتی نامه ریزی و هدف گذاری شده بود.

با حمایتهای بی دریغ استاندار البرز، همراهی دستگاه های اجرایی استان، تلاش و همکاری صنعتگران مستقر در شهرکهای صنعتی و با تحقق ۱۵۸ درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی، ظرفیت اشتغال زایی ۹ هزار و ۳۸۷ نفر در سال گذشته ایجاد شد.

فرشی گفت: از این میزان ظرفیت ایجاد شده بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با به بهره برداری رسیدن طرح های صنعتی جدید، ۲ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با توسعه واحدهای صنعتی فعال و بیش از ۲هزار و ۲۰۰ فرصت اشتغالزایی با بازفعالسازی واحدهای صنعتی غیر فعال ایجاد شده است.
همچنین بیش از ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در طرحهای صنعتی در حال ساخت و ساز ، ۲۵۰ فرصت شغلی در پروژه های عمرانی زیرساختی در حال اجرا، ۳۰۰ فرصت در خوشه پوشاک و ۵۰ فرصت شغلی در دفاتر مشاوره خدمات کسب و کار فراهم شده است.

وی ضمن تشکر از همراهی استاندارالبرز برای تحقق هر چه بیشتر پروژه اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در شهنرک های صنعتی استان گفت: ایشان خاطر نشان کرد از مجموع اشتغالزایی بیش از ۹۰۰۰ نفری در شهرکهای صنعتی استان، سهم اشتهارد بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر، شهرستان نظرآباد یک هزار و ۴۰۰ نفر، کرج یک هزار و ۱۰۰ نفر، ساوجبلاغ ۶۶۰ و فردیس ۵۷۰ نفر بوده است.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)