نقاهتگاه بیماران کرونایی در فردیس راه اندازی شد


نقاهتگاه بیماران کرونایی در فردیس راه اندازی شد

کرج - ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس اعلام کرد که نقاهتگاه بیماران کرونایی با ظرفیت 200 تخت در شهر فردیس راه اندازی شد.

دکتر محمدرضا ترابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهید تهرانی مقدم جنب شهرداری فردیس برای نقاهتگاه بیماران کرونایی مجهز شده است.

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی در ۲ طبقه دارای ظرفیت ۲۰۰ تخت آماده خدمت رسانی است، اظهار داشت: بیمارانی که دوره درمانشان در بیمارستان به پایان می‌رسد، اما شرایط مراقبت خانگی را ندارند و یا بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند، در نقاهتگاه نگهداری می‌شوند.

به گفته وی هدف از نگهداری بیماران در نقاهتگاه، جدا سازی و اطمینان از سلامتی آن‌ها تا زمانی است که احتمال انتقال بیماری از آنها به فرد دیگر به صفر برسد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: در این برهه زمانی حساس موظف به رفع بحران کرونا هستیم و باید در راستای کاهش دغدغه‌های اجتماعی پیش‌روی این بحران تلاش کنیم.

ترابی افزود: تا قطع زنجیره بیماری کرونا مردم باید قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت