کمک مسجد مرکزی «نیوکاسل» به اجرای طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» در انگلیس


کمک مسجد مرکزی «نیوکاسل» به اجرای طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» در انگلیس

داوطلبان مسجد مرکزی «نیوکاسل» در انگلیس گروهی را برای کمک به افراد نیازمند در قرنطینه با هدف مشارکت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا تشکیل داده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «ITV REPORT»، مسجد مرکزی «نیوکاسل» انگلیس در راستای کمک به طرح «فاصله گذاری اجتماعی» کمپین کمک به همسایگانی که در قرنطینه خانگی به سر می برند را راه اندازی کرده است.

تعداد زیادی از اعضای جامعه اسلامی برای یاری رساندن به افرادی که در قرنطینه هستند و نیاز به کمک دارند،داوطلب شده اند.

داوطلبان معرفی شده از سوی مسجد «نیوکاسل» در این باره می گویند: بسیاری از ما در هیچ زمانی مانند اکنون که طرح فاصه گذاری اجتماعی اعمال شده است نسبت به یکدیگر احساس نزدیکی نمی کردیم.

به گفته آنها،شرایط قرنطینه موجب بالا بردن روحیه اجتماعی شده است چرا که مردم برای کمک به همسایگانی که مجبور هستند در خانه هایشان بمانند با هم متحد شده اند.

داواطلبان مسجد «نیوکاسل» گروه حمایت از افراد نیازمند در زمان شیوع ویروس «کوید-19» در دوره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را به همین دلیل به راه انداخته اند.

آنها اقلام و وسایل مورد نیاز از جمله غذا و دارو را به دست افرادی که در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و خود را قرنطینه کرده اند،می رسانند.

بسته های امداد به طور رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار می گیرد و بودجه آن از طرف خیریه «یک امت واحد» که یک خیریه اسلامی است، تامین می شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022