حمایت روحانیون بحرین از دعوت آیت الله شیخ عیسی قاسم


حمایت روحانیون بحرین از دعوت آیت الله شیخ عیسی قاسم

جانشین دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در زندان های بحرین منامه باید به دعوت «آیت الله عیسی قاسم» جامه عمل بپوشاند و مانند دیگر کشورها زندانیان را آزاد کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، شیخ حسین الدیهی جانشین دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین بر اهمیت پاسخ گویی به دعوتی که «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور به منظور آزادی زندانیان سیاسی در بند رژیم آل خلیفه با هدف حفظ جان این زندانیان در پی شیوع ویروس کرونا در زندان ها تاکید کرد.



شیخ الدیهی در پیامی تصویری که در صفحه ی اینستاگرام جمعیت الوفاق بحرین منتشر کرد، گفت: بحرینی ها هم مانند دیگر کشورها توانایی اندکی در مقابله با این ویروس با استفاده از وسایل و روش های مختلف پیشگیرانه دارند.

وی در ادامه ی سخنانش از وضعیت زندانیان بحرینی در سایه ی شیوع ویروس کرونا در زندان ها پرسید و این یعنی خطری واقعی جان زندانیان را در بحرین تهدید می کند.



جانشین دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: دعوت «آیت الله عیسی قاسم» برای آزادی زندانیان سیاسی در بحرین، با توجه به منفعت کشور و نگرانی نسبت به جان هزاران تن از زندانیان ارائه شده است.

وی افزود: شمار زیادی از کشورها این روش را در پیش گرفتند و زندانیانشان را در سایه ی شیوع ویروس کرونا و خطرات آن آزاد کرده اند.


«شیخ الدیهی» در پایان از همه ی فعالان در بحرین خواست تا این دعوت را حمایت نموده و مورد تایید قرار دهند چراکه دعوتی است با هدف حفظ جان همه ی زندانیان و منفعت کل بحرین.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو