ادعای جدید ترامپ درباره تحریم های ایران دروغ از آب درآمد


ادعای جدید ترامپ درباره تحریم های ایران دروغ از آب درآمد

ترامپ مدعی شده که ایران درخواستی برای کاهش تحریم ها نداشته تا تجهیزات پزشکی به این کشور ارسال شود.

اخبار سیاسی- دولت تروریست آمریکا هر روز با دروغ ها و ادعاهای واهی سعی در جنگ روانی در جهان دارند. از سویی بازرگانان آمریکا شروع به دزدی ماسک های خریداری شده کشورهای اروپایی می کنند و از سوی دیگر دونالد ترامپ با بحران جدی کرونا در آمریکا مواجه است که منتقدان بسیاری انتقادات شدیدی از عملکرد وی انجام داده اند.

به گزارش افکارنیوز، ترامپ در همین حال سعی دارد با بیان مطالبی و ایجاد جنگ روانی فشارها را از خود و دولت تروریست آمریکا بر دارد و حالا دوباره ادعای جدیدی درباره ایران کرده است.

« دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا گفت که ایران درخواستی برای کاهش تحریم‌ها نداشته تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور برود.

دروغ ترامپ درباره درخواست ایران برای لغو تحریم ها

برزگر از نمایندگان مجلس در واکنش به ادعای اخیر ترامپ گفته بارها درخواست لغو تحریم ها را به صورت رسمی از سوی وزیر امرو خارجه کشور و رئیس جمهور کشورارائه کردیم و از افکار عمومی جهان خواسته ایم در برابرتحریم های ظالمانه آمریکا واکنشی نشان دهند تا این تحریم ها برداشته شود.

ادعای جدید ترامپ درباره تحریم های ایران دروغ از آب درآمد

این نماینده مجلس تاکید کرد که حرفهای ترامپ دروغ است و رئیس جمهور آمریکا با بازی با کلمات می خواهد با این ادعا جواب فشار افکارعمومی جهان را می دهد و می خواهد نشان دهد آماده است تحریم ها را بردارد اما این ایران است که هنوز درخواستی از آنها نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: از سوی دیگر بدعهدی و بدقولی های آمریکا را فراموش نکرده ایم، فرض کنید وزیر امور خارجه کشور در فضای بین الملل از ترامپ در خواست کند تحریم های ایران را لغو کن، آیا ترامپ لغو تحریم ها را عملی می کند؟ باید گفت خیر هدف آمریکا این است که ما همان چیزی که آنها می خواهند بگوییم، اقتدار ملی را زیر پا بگذاریم و خواهش و تمنا کنیم تا ترامپ به ما کمک کند، او می خواهد ما بگویم توانایی مدیریت کشور رانداریم تا به ما کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا ماسک‎های آلمان را هم دزدید!/ فیلم

واکنش ترامپ به درخواست ایران برای کاهش تحریم‌ها

درخواست اتحادیه اروپا درباره تحریم های ایران برای مقابله با کرونا

اسامی نمایندگان مجلس که کرونا گرفتند

تست آنلاین کرونا

ثبت نام وام کرونا+جزئیات

وی تاکید کرد: این در حالی است که کنگره آمریکا با شرط به ترامپ بودجه می دهد تا آن اعتبار صرفا برای درمان و پیشگیری بیماری کرونا هزینه شود و این شرط نشان می دهد که مسئولین آمریکا نیز به ترامپ اعتماد ندارند پس چرا ما باید اعتماد کنیم.

ادعای جدید ترامپ درباره تحریم های ایران دروغ از آب درآمد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: ما از آنها چیز زیادی نمی خواهیم، تنها می گوییم پول های ایران را که بلوکه کرده اند آزاد کنند تا ما بتوانیم با از سرمایه های خارج از کشور برای تهیه دارو تجهیزات پزشکی استفاده کنیم.

چراغ سبز ترامپ برای مذاکره با ایران

همچنین ابوترابی از دیگر نمایندگان مجلس نیز در واکنش به ادعای ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایران برای کاهش تحریم ها درخواست نداده است تا تجهیزات پزشکی به این کشور ارسال شود، گفت: تلاش یا به قولی چراغ سبز ترامپ برای مذاکره و کاهش تحریم ها در واقع چاهی است که می خواهند به اسم برداشتن تحریم های دارویی ایران را در آن بندازند، چرا که طبق برجام اساس نباید تحریمی اعمال می شد که برای برداشتنش اقدام شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: طبق 14 گزارش سازمان بین المللی انرژی اتمی و سازمان ملل،جمهوری اسلامی ایران به برجام عمل کرده است و نباید تحریمی اعمال می شد، این ترامپ بود که زیر میز زد و همه تعهدات را بهم زد، از سوی دیگر طبق پروتکل های بین المللی نباید هیچ کشوری تحریم غذایی و دارویی شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین وقتی فردی نه به امضای خودشان اعتقاد دارد، نه به قوانین بین المللی توجه می کند و به راحتی آن را زیر پا می گذارد، نباید با آن مذاکره کرد چرا که این مذاکهر در واقع نقشه ای است تا ایران در لوپ مذاکرات قرار گیرد و اقتصاد کشور زمین گیر شود.

وی تصریح کرد: در دوران برجام اقتصاد کشور شرطی شده بود و این روند فرسایشی دامی بود که به بهانه برجام برای ایران پهن شده بود بنابراین نباید با مذاکره دیگری مجدد اقتصاد را شرطی کرد.

ابوترابی با اشاره به پشت پرده مذاکرات هسته ای، بیان داشت: در زمان توافق هسته ای کشورهای اروپایی پشت پرده با آمریکایی ها هماهنگ بودن تا زمان و فرصت از ایران گرفته شود و با امروز و فردا کردن باعث شدند انگیزه جوانان برای رشد و توسعه کشور از بین برود.

مذاکره دارویی با ترامپ اینستکس آمریکایی است

این نماینده مجلس بیان کرد: مذاکره دارویی با ترامپ در واقع اینستکس آمریکایی است که تنها هدفشان وقت تلف کردن است، نباید فراموش کرد که پیشرفت هر کشوری در گرو جمعیت جوان آن است و طبق پیش بینی ها ایران تا 2014 شاهد جمعیت جوان است و پس از آن به دوران کهنسالی می رود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها عنوان کرد: کشورهای پیشرفته در دوران جوانی جمعیت توانستند زیرساخت ها را فراهم کنند، اما کشورهای غربی با بیان مذاکرات و گرفتن فرصت از ایران، در تلاشند ما فرصت جوانی جمعیت را از دست بدهیم و هر چه زودتر به سراشیبی کهنسالی برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی