استاندار ایلام: مسوولان همزمان با مهار کرونا مشکلات مردم را پیگیری کنند


استاندار ایلام: مسوولان همزمان با مهار کرونا مشکلات مردم را پیگیری کنند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: مساله مهم و اصلی امروز هرچند مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت مردم است اما در این میان دستگاه های اداری نباید از پیگیری و انجام سایر امور ضروری جامعه غافل شوند.

قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در جلسه شورای معاونان استانداری ایلام اظهار داشت: عزم و اراده مسوولان و مردم استان برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی است و با مهار این ویروس استان ایلام در حوزه های مختلف مسیر رشد و بالندگی خود را با قدرت ادامه می دهد.

جلسات استانداری به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود/ارتباط مسوولان با مردم از طریق سامد

وی افزود: در این شرایط که به خاطر قطع زنجیره انتقال بیماری، طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجراست بنابرین با ممنوعیت نشست ها و گردهمایی ها، جلسات ضروری استانداری چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال و شورای آموزش و پرورش بصورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

استاندار ایلام در خصوص ارتباطات مردمی با شهروندان با مسوولان نیز گفت: مسوولان استان در شرایط کنونی هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکنند و در این راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به بررسی و رفع مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی هر هفته دو نفر از مسوولان استان با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ می دهند و مردم از طریق شماره ‌تماس ۱۱۱ می توانند مشکلات خود را با مسوول مربوطه بیان کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند