راه‌اندازی دستگاه تولید ماده ضدعفونی کننده آب ژاول در دهلران


راه‌اندازی دستگاه تولید ماده ضدعفونی کننده آب ژاول در دهلران

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از راه‌اندازی دستگاه تولید ماده ضدعفونی کننده آب ژاول در دهلران خبر داد.

مهندس «نورالله تیموری» اظهار کرد: در راستای مبارزه موثر با شیوع بیماری کرونا و لزوم بسیج امکانات شرکت آب و فاضلاب روستایی با خرید و راه اندازی یک دستگاه دیگر الکترولیز نمک طعام و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰میلیون ریال ماده گندزدای آب ژاول ۰/۵ درصد را جهت ضدعفونی کردن در اختیار سازمان های بهداشتی ، شهرداری ، بسیج و سپاه و ادارات شهرستان دهلران قرار خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد با تامین بخش اعظمی مواد گندزدای مورد نیاز در سطح استان توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی هر چه زودتر ریشه این ویروس منحوس در سطح استان خشکیده شده و مردم عزیز استان ایلام ازسلامت و ایمنی کامل برخوردار شوند .

تیموری تصریح کرد:شرکت آب و فاضلاب روستایی با خرید و نصب ۸ دستگاه تولید آب ژاول در سطح شهرستانهای ایلام ، ایوان ، آبدانان ، مهران و دهلران از ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ بصورت شبانه روزی نیاز عمده مواد ضدعفونی کننده سطح استان را بصورت کاملا رایگان تامین کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی استان، مطابق دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای مقابله با ویروس کویید 19، موثرترین ماده ضدعفونی کننده جهت گندزدایی آب ژاول ۰/۵ درصد توصیه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است