شهروندان دیری در ضدعفونی معابر مشارکت دارند


شهروندان دیری در ضدعفونی معابر مشارکت دارند

بوشهر- ایرنا- شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون این شهرداری با مشارکت شهروندان در قالب پویش‌های مردمی عملیات ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن عمومی این شهر را انجام می‌دهد.

علی ابراهیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش‌های مردمی، بسیج، سپاه و گروههای جهادی در قالب قرارگاه شفا در کنار کارکنان شهرداری دیر هر شب دست‌اندرکار ضدعفونی این شهر هستند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر همه پارک‌ها، بوستان‌ها، ساحل و گشت دریایی تعطیل است و پنجشنبه بازار هم تا اطلاع ثانوی هیچ فعالیتی ندارد.

شهردار بندر دیر بیان کرد: اگر چه این شهر تاکنون در وضعیت سفید قرار دارد اما کرونا جدی است و شهروندان توصیه‌های پزشکی را جدی بگیرند.

شهردار آبدان نیز شهرستان دیر نیز گفت: این شهرداری برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، عملیات شست وشو و ضد عفونی کردن وسایل و تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌ها را در برنامه کاری خود قرارداده‌ است.

مصطفی تفضلی نیا افزود: این عملیات توسط نیروهای خدوم و تلاشگر خدمات شهری شهرداری با همکاری نیروهای جهادی و بسیجی اجرا می‌شود و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس هلال احمر دیر گفت: برایضد عفونی کردن معابر شهرستان نیروهای داوطلب هلال احمر نقش بسزایی دارند.

مهدی نظامیان افزود: با استقرار تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تاکنون ۲۲ هزار نفر تب سنجی شده‌اند.

وی گفت: نوشیدن آب بهداشتی، پرهیز از غذای خام، شستن مکرر دست‌ها، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و جلوگیری از آلوده شدن آب به شهروندان توصیه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو