2 مرکز نیکوکاری برازجان روزانه 2700 ماسک تولید می‌کنند


2 مرکز نیکوکاری برازجان روزانه  2700 ماسک تولید می‌کنند

بوشهر- ایرنا - رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان استان بوشهر گفت: 2 مرکز نیکوکاری زیر مجموعه این نهاد روزانه 2 هزارو 700 ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

غلامحسین قیطاس خواه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۲ مرکز نیکوکاری این نهاد واقع در روستاهای دهقاید و چاه‌خانی کارگاه تولید ماسک را باهمکاری گروه‌های جهادی و مددجویان تحت حمایت راه‌اندازی کردند.

وی یاد آور شد: در مراکز ۲۰ نفر از زنان سرپرست خانواده زیر پوشش کمیته امداد با تعطیلی کسب و کار خود بطور خودجوش در این کار خداپسندانه مشارکت کرده و وظیفه دوخت ماسک را بر عهده دارند.

قیطاس خواه گفت: مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) واقع در روستای دهقاید روزانه یکهزار و ۵۰۰ ماسک تهیه و در اختیار مراکز درمانی قرارداد تا میان بیماران توزیع شود و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای چاه‌خانی نیز روزانه کار دوخت یکهزارو ۲۰۰ماسک را برعهده دارد که بین اهالی روستا توزیع می‌شود.

وی ادامه داد : همه هزینههای مترتب از محل کمک‌های مردمی تامین شده‌است و از عموم مردم نیکوکار دعوت می‌شود در این کارخیر مشارکت کرده تا به یاری خدا کرونا را شکست دهیم.

قیطاسخواه بیان کرد : همچنین یک میلیارد ریال کمک هزینه خرید مواد ضدعفونی و بهداشتی برای ۵۷۰ مددجوی تحت حمایت که بیشتر افراد بیمار و از کار افتاده هستند به ازای هرنفر یک میلیون و ۷۵۰ هزار ریال واریز شده‌است.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان