سعی در بازگشت اصناف بعد از 20 فروردین‌ ماه به چرخه فعالیت


سعی در بازگشت اصناف بعد از 20 فروردین‌ ماه به چرخه فعالیت

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه سعی بر این است که از اوایل هفته آینده و بعد از 20 فروردین ماه، اصناف اصفهان دوباره به فعالیت بازگردند، گفت: بعد از 20 فروردین ماه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیماتی برای بازگشت مشاغل اتخاذ می‌شود.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نگرانی مشاغل در خصوص زمان بازگشت دوباره به چرخه فعالیت، در شرایطی که هنوز ویروس کرونا در کشور کنترل نشده است، اظهار کرد: مطابق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعطیلی مشاغل تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، اما اتاق اصناف به دنبال این است که با بهبود شرایط، کسبه و اصناف آرام آرام به چرخه فعالیت بازگردند.

وی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف، حال و روز اقتصادی شهر خوب نیست، تصریح کرد: با این وجود اولویت نخست، سلامت مردم در برابر ویروس کرونا است و اتاق اصناف نیز تا ۲۰ فررودین ماه از دستور دولت تبعیت خواهد کرد و تنها مشاغل ضروری باز هستند و بقیه صنوف تا تاریخ یاد شده تعطیل‌اند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه یکشنبه هفته گذشته اتاق اصناف اصفهان همانند دیگر اتاق‌های کشور نقطه نظرات خود را برای بازگشت مشاغل به چرخه فعالیت، به دولت پیشنهاد داد، گفت: در این پیشنهاد عنوان شد که مشاغل با چه شرایطی و مطابق با چه پروتکل‌های بهداشتی به چرخه فعالیت و خدمات بازگردند، اما اکنون تا ۲۰ فروردین ماه شرط و اولویت نخست، بحث سلامت مردم و خود کسبه است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ بعد از ۲۰ فروردین ماه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیماتی برای بازگشت مشاغل اتخاذ می‌شود.

جهانگیری در خصوص نحوه بازگشت اصناف و کسبه به چرخه فعالیت، گفت: احتمال می‌رود مشاغل در دو دسته و یا اولویت و حتی برخی با محدودیت ساعتی به چرخه فعالیت اقتصادی بازگردند.

وی تأکید کرد: سعی بر این است که از اوایل هفته آینده و بعد از ۲۰ فروردین‌ماه اصناف اصفهان دوباره به فعالیت بازگردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق