آغاز به کار کارگروه «نذر سلامت» در شاهین شهر


آغاز به کار کارگروه «نذر سلامت» در شاهین شهر

فرمانده قرارگاه فرهنگی شاهین‌شهر و میمه، از برنامه‌ریزی‌های فرهنگی _اجتماعی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) با نام «نذر سلامت» و شناسایی اقشار آسیب‌دیده در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: برپایی آئین‌های دینی و ادای نذورات مومنان در شرایط شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای تأمین امنیت سلامت شهروندان، نیازمند اتخاذ تدابیر عملیاتی و مؤثر است.

وی جامعه‌ای که به مستمندان و نیازمندان توجه نکند را فاقد تَشَخُص دانست و افزود: شیوع ویروس کووید۱۹ علاوه‌ بر تهدید سلامت عمومی، منجر به تنگ‌تر شدن سفره اقشار ضعیف جامعه شده ‌است، به همین دلیل کارگروه «نذر سلامت» با هدف دریافت متمرکز نذورات و کمک‌های مردمی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و توزیع بین نیازمندان در شاهین‌شهر آغاز به کار کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه مساجد میعادگاه عاشقان و مومنان برای همبستگی و اتحاد است، خاطرنشان‌کرد: چهار مسجد در نقاط مختلف شاهین‌شهر، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن میلاد امام زمان(عج) و نذورات مردمی معین شده که نهایتا این اقلام در قالب بسته‌های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان بحران کرونا، توزیع می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...