اقدامات ضد کرونایی کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری بابل تشریح شد


اقدامات ضد کرونایی کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری بابل تشریح شد

کامیاب گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل بابل جهت مقابله با ویروس کرونا، فعالیت های مختلفی نظیر تولید ماسک، گان، سمپاشی و ضدعفونی را انجام می دهد.

«محمدرضا کامیاب»، امروز (12 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: سمپاشی و ضدعفونی خیابان ها جهت مقابله با ویروس کرونا از (25 اسفند) تاکنون، هر شب به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری بابل، صورت می گیرد و این برنامه تا نابودی مهمان منحوس کرونا، تداوم دارد.

اقدامات ضد کرونایی کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری بابل تشریح شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل اظهار کرد: تولید ماسک، روزانه به تعداد یکهزار و 500 عدد با اولویت توزیع در مراکز درمانی و توزیع رایگان بین مردم، در دستور کار است.

وی بیان کرد: تولید حدود 100 عدد گان یکی دیگر از فعالیت های این کانون برای نابودی هر چه زودتر این مهمان ناخوانده و منحوس است.

کامیاب ابراز کرد: آماده سازی پنج هزار پکیج فرهنگی و بهداشتی به مناسبت نیمه شعبان جهت پخش در شهر بابل و توزیع آن با رفتن به در خانه ها بین خانواده ها از برنامه های دیگر این کانون به شمار می آید.

اقدامات ضد کرونایی کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری بابل تشریح شد

وی به ساخت برنامه «تابش» ویژه ماه رمضان اشاره کرد و افزود: این برنامه به همت کانون و با همکاری مشترک موسسه شهید مطهری بابل و بنیاد بین المللی غدیر در حال ضبط است.

کامیاب با اشاره به اینکه تهیه کنندگی «تابش» را به عهده دارد، گفت: بررسی موضوعات و چالش های مختلف و ارائه راه حل برای نسل جوان با حضور کارشناسان و اساتید از اهداف تولید این برنامه است.

وی با بیان اینکه برنامه «تابش» در 30 کلیپ سه دقیقه ای هر شب ماه مبارک رمضان مهمان منازل علاقه مندان است، اظهار امیدواری کرد تا با پخش این برنامه در فضای مجازی، نسل جوان از اهداف برنامه که تحلیل و رفع مشکلات آنها است، نهایت بهره را ببرند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق