سه جایگاه سوخت در استان مرکزی مهر و موم شد


سه جایگاه سوخت در استان مرکزی مهر و موم شد

اراک - ایرنا - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: سه جایگاه عرضه سوخت در استان از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون به علت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی مهر و موم شدند.

«سعید جمشیدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عرضه سوخت در جایگاه‌های فرمهین، ایبک آباد و ولی‌عصر اراک با نظارت مرکز بهداشت و به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف شد.

وی اظهار داشت: جایگاه سوخت ولی‌عصر با عمل به نکات بهداشتی به سرعت بازگشایی شد اما دو جایگاه دیگر در صورت رعایت توصیه‌ها و کسب نظر مثبت مرکز بهداشت شهرستان اراک بازگشایی خواهند شد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: آموزش‌های لازم برای ضد عفونی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و گندزدایی تلمبه‌های بنزین و سی.ان.جی روزانه انجام می‌شود.
جمشیدی با تاکید بر اینکه سوختگیری باید از سوی عوامل جایگاه انجام شود، اظهار داشت: برچسب‌های اطلاع رسانی نیز برای سوختگیری توسط اپراتور بر روی تلمبه‌ها نصب شده است.
وی اظهار داشت: برای مراجعانی که خود قصد سوختگیری دارند نیز دستکش یکبار مصرف در نظر گرفته شده و تاکید شده است برای پرداخت هزینه در جایگاه از کارت بانکی استفاده شود.

روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری