کمک دو میلیارد ریالی نیکوکاران خراسانی به مددجویان بهزیستی


کمک دو میلیارد ریالی نیکوکاران خراسانی به مددجویان بهزیستی

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: جمعی از شهروندان نیکوکار استان در قالب پویش صیانت از سلامت مددجویان با هدف تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی تاکنون افزون بر دو میلیارد ریال کمک اهدا کرده‌اند.

حمیده محدث روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک صرفا مبالغ جمع‌بندی شده در شهرهای نیشابور، سبزوار، چناران و مشهد می‌باشد زیرا هنور کمکهای ارائه شده در دیگر شهرستانهای خراسان رضوی اعلام نشده است.

وی به آغاز "پویش صیانت از سلامت مددجویان بهزیستی" از ۲۱ اسفند پارسال و ادامه آن تا پایان بحران بیماری همه‌گیر اشاره و بیان کرد: تلاش برای حفظ سلامت مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی، کاهش اضطراب ناشی از شیوع بیماری کرونا در میان آنها و مراقبانشان در مراکز بهزیستی و نیز افزایش سطح آگاهی این قشر نسبت به بیماری همه‌گیر از اهداف راه‌اندازی این پویش است.

معاون اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: ۳۰۰ مرکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی در سطح خراسان رضوی افزون بر ۱۲ هزار مددجو شامل شهروندان معلول، سالمند، افراد دچار بیماری روانی مزمن، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست را زیر پوشش خدمات خود دارند.

وی گفت: از شهروندان خیر و نیکوکاران تقاضا داریم با مشارکت در این پویش خیر و خداپسندانه صیانت از سلامت مددجویان زیر پوشش بهزیستی، این سازمان را بیش از پیش در اجرای وظایف انساندوستانه خود یاری کنند.

محدث افزود: شهروندان نیکوکار می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۷۴۱*۱* و نیز کد #۱۴۰۰۰۲۶*۴*۷۳۳* از طریق شبکه تلفن همراه اول و ایرانسل و همچنین واریز وجه نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۳۲۴ کمکهای خود را برای مشارکت در "پویش صیانت از سلامت مددجویان بهزیستی" در اختیار اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی قرار دهند.

۴۰۰ هزار نفر در سطح استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش و حمایت سازمان بهزیستی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا