دانلود فیلم عقاب صحرا

دانلود فیلم عقاب صحرا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی

ژانرتاریخی
زبانفارسی
سال انتشار1391
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان95 دقیقه
کارگردانمهرداد خوشبخت

بازیگران :

روناک یونسی، علیرضا کمالی نژاد، شهرزاد کمال زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، کیکاووس یاکیده، رضا سروی، حبیب دهقان نسب

خلاصه داستان :

این فیلم داستانی تاریخی دارد که در سال های ششم تا هشتم هجری و از حدیبیه تا فتح مکه رخ می دهد. در این فیلم ماجرای زندگی مردی به نام ابوبصیر را روایت می شود که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود، و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد یا…

معرفی فیلم عقاب صرا

دانلود فیلم ایرانی عقاب صحرا : “عقاب صحرا” فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و نویسندگی و تهیه کنندگی عباس اکبری، محصول سال 1391 می باشد.

فیلم “عقاب صحرا” یک پروژه فاخر سینمایی با بودجه دو و نیم میلیارد تومانی بوده است که فیلمبرداری این فیلم سه ماه در بیابان های شهرستان بافق استان یزد به طول انجامید و در فروردین 1391 بعد از 85 جلسه فیلمبرداری به پایان رسید. از نکات جالب این فیلم ساخت دکورها و بازسازی شهر های مکه و مدینه در بیابان‌ های بافق یزد بوده است.

سینمایی “عقاب صحرا” یک اثر تاریخی است که در آن به وقایع تاریخ اسلام از قضیه حدیبیه تا فتح مکه پرداخته شده است. در سال ششم هجری حضرت محمد (ص) و مسلمانان از مدینه برای زیارت خانه خدا عازم مکه می شوند. کفار مکی راه آنان را سد می کنند و اجازه زیارت نمی دهند. صلح نامه ای بین مسلمانان و کفار در مکانی به نام حدیبیه منعقد می شود. در یکی از بندهای این صلح نامه مقرر می گردد که هر نو مسلمانی که از مکه فرار کند و به مدینه پناهنده شود، باید به مکه برگردانده شود و…

شایان ذکر است زبان فیلم “عقاب صحرا” با این که فارسی است اما به گونه ای ساخته شده است که بتواند با تمام مسلمانان شیعه و سنی جهان ارتباط برقرار کند و این فیلم به زبان های عربی و انگلیسی زیر نویس شده است.

موسیقی فیلم “عقاب صحرا” توسط ارکستر ناسیونال اوکراین به رهبری ولادیمیر سیرنکو ضبط و ساخته شده است. به همین منظور مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم، به اوکراین سفر کرد تا از نزدیک‌ در جریان ساخت موسیقی فیلمش باشد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی”عقاب صحرا” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم عقاب صحرادانلود فیلم عقاب صحرا

جوایز و افتخارات

فیلم سینمایی “عقاب صحرا” در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال 1391 حضور داشته و به نمایش درآمده است و در 3 قسمت نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است.

نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری ( تورج منصوری) در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر (1391)نامزد سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی (مسعود ولدبیگی) در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر (1391)نامزد سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی (رضا ترکمان) در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر (1391)

دانلود فیلم عقاب صحرادانلود فیلم عقاب صحرا

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی عقاب صحرا

کارگردان: مهیداد خوشبخت، تهیه کننده: عباس اکبری، نویسنده: عباس اکبری، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، سرپرست تدوین: محمدرضا مویینی، طراح چهره پردازی: مسعود ولدبیگی، مدیر هنری: مجید میرفخرایی، مدیر برنامه‌ ریز: حمید بهرامیان، صدابردار: طاهر پیشوایی، صداگذار: علی علویان، دستیار کارگردان: مانی حق‌جو، طراح صحنه: احمدرضا خسروی، طراح لباس: طوبی نصرالهی، موسیقی: بهزاد عبدی، عکاس: مهدی دل خواسته، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، چهره پرداز:علی شفیعی ثابت

5 / 5 ( 2 votes )