کاروان سلامت بسیج در روستاهای خلخال حضور فعال دارد


کاروان سلامت بسیج در روستاهای خلخال حضور فعال دارد

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: کاروان سلامت بسیج در روستاهای این شهرستان حضور و فعالیت گسترده‌ای در مقابله با بیماری کرونا دارد.

سرهنگ جهانبخش عطایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: روستاهای خلخال در اولویت کاری ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان قرار داشته و بسیجیان نیز حوزه فعالیت خود را در روستاهای محروم و دورافتاده افزایش داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال از توزیع ده‌ها هزار ماسک در روستاهای محروم این شهرستان و حضور گروه‌های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری در بین اهالی روستاهای بخش مرکزی، بخش خورش‌رستم و بخش شاهرود خلخال خبر داد و اظهارداشت: در روستای سوسهاب منطقه آق‌داغ این شهرستان نیز صدها عدد ماسک و دستکش بین اهالی از تولیدات واحدهای تولید ماسک خلخال به همت دانشکده علوم پزشکی استرلیزه و به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی توزیع شد.

وی گفت: علاوه بر معابر شهری که بصورت مستمر توسط گروه‌های بسیج و همچنین طی اجرای رزمایش‌های مختلف دفاع بیولوژیک ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند ،معابر روستاها نیز با حضور اعضای گروه‌های جهادی گندزدایی و به‌لحاظ فعالیت روستاییان در عرصه دامداری اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا برای اهالی تشریح می‌شود.

فرمانده سپاه خلخال به استقبال اهالی روستاهای این شهرستان از کاروان سلامت و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس سپاه خلخال اشاره کرد و افزود: در روزهای آینده نیز با حضور گروه‌های بسیج سازندگی سپاه خلخال و گروه‌های جهادی در تمام روستاهای منطقه ا اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد گرفت.

سرهنگ عطایی گفت: پنج واحد تولید ماسک در خلخال با همت بسیج راه‌اندازی شده و روزانه بیش از سه‌هزار ماسک در خلخال تولید می‌کنند که تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک تولیدی این واحدها در بین مردم به‌صورت رایگان توزیع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403