نخستین مهرواره طنز با عنوان «نقل سپید خنده» برگزار می‌گردد


نخستین مهرواره طنز با عنوان «نقل سپید خنده» برگزار می‌گردد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز با عنوان «نقل سپید خنده» خبر داد.... ادامه مطلب... نوشته نخستین مهرواره طنز با عنوان «نقل سپید خنده» برگزار می‌گردد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز با عنوان «نقل سپید خنده» خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، سیدمحمد قلمکاریان با بیان اینکه حفظ یک فضای خانوادگی آرام و دلنشین برای ایجاد احساس امنیت در بین اعضای خانواده از اهمیت اساسی برخوردار است، اظهار کرد: این روزها که شهروندان در ایام شیوع ویروس کرونا باید در خانه‌ بمانند و مراسم‌ و مهمانی‌ها نیز لغو شده‌اند، بهانه‌گیری کودکان، برای خانواده‌ها به معضلی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان بر آن شد تا با برگزاری مهرواره «نقل سپید خنده» از نویسندگان، شاعران، تصویرگران و فعالانی که در حوزۀ کودکان و نوجوانان قلم می‌زنند بخواهد که به این ویروس همه‌گیر با چشم طنز بنگرند و مرتبط با آن به خلق اثر بپردازند.

هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده توسط انجمن فعالان کودک و نوجوان این کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره طنز بهانه‌ای است برای خلق تازه‌ترین لبخندها در این روزهای بی‌لبخند و این جشنواره به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بتوانیم همگام با یکدیگر برای کودکان و نوجوانان سرزمینمان گام‌های ارزنده برداریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان، قلمکاریان، موضوعاتی که برای این مهرواره در نظر گرفته شده را چنین شرح داد: موضوعات فراخوان این مهرواره شامل؛ عید بدون عیدی، نوروز در قرنطینه، چشم‌های به در، درد و دل‌های دست‌هایم، تعطیلی‌های کشدار، دلتنگی‌های قرنطینه، پدرهای خانه نشین و موضوع آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب؛ شعر، داستان و قالب‌های تصویری مثل کاریکاتور، کاریکلماتور و اینفوگرافی، تا تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به آدرس peykomid۹۹@gmail.com ارسال کنند.

وی خطاب به نویسندگان، شاعران و تصویرگران گفت: فراخوان «نقل سپیده خنده» تکاپوی شما را می‌طلبد؛ شما که دل‌هایتان برای بچه‌ها می‌تپد و کودکان و نوجوانان چشم به راه خلق آثار خوب شما هستند.

آثار منتخب این مهرواره در نشریه الکترونیکی فعالان کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان