آمریکا می‌خواهد با تروریست فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کند


آمریکا می‌خواهد با تروریست فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کند

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به هجمه اخیر سرکرده‌های دولت آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت زدایی در کشور است، اظهار کرد: هجمه نابخردانه امریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امام جمعه بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به ویژه آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمتگزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسئول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمتگزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری