خبرنگاران اردبیلی بیمه بیکاری می‌گیرند


خبرنگاران اردبیلی بیمه بیکاری می‌گیرند

اردبیل - ایرنا- رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل گفت: خبرنگاران استان برای دریافت بیمه بیکاری درخواست خود را از طریق سامانه ثبت درخواست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نمایند.

هادی صباغی روز جمعه افزود: با توجه به برنامه‌های حمایتی دولت از افراد بیمه شده تامین اجتماعی بعلت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول آن بوده و می‌توانند از این مزایا بهره‌مند گردند.

وی بیان کرد: طبق شرایط اعلامی تا به امروز خبرنگارانی که از طریق نشریات دارای کد بیمه‌ای بوده و حق بیمه آنها ماهانه واریز شده مشمول دستورالعمل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌باشند.

صباغی با اشاره به مدت زمان برقرار بیمه بیکاری اظهار کرد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری سه ماه از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ می‌باشد.

به گفته وی ، خبرنگاران شهرستان‌های استان می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی‌شود، گفت: همچنین علاوه بر صاحب امتیاز، مدیران مسول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده اما قرار است طی هفته آینده با پیگیری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان این مورد اطلاع‌رسانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر