مسابقه فیلم کوتاه طنز دانشجویی «قرنطینه خانگی» برگزار می‌شود


مسابقه فیلم کوتاه طنز دانشجویی «قرنطینه خانگی» برگزار می‌شود

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و با مشارکت دانشگاه ارومیه مسابقه فیلم کوتاه طنز دانشجویی با موضوع قرنطینه خانگی و رعایت فاصله‌گذاری... ادامه مطلب... نوشته مسابقه فیلم کوتاه طنز دانشجویی «قرنطینه خانگی» برگزار می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و با مشارکت دانشگاه ارومیه مسابقه فیلم کوتاه طنز دانشجویی با موضوع قرنطینه خانگی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دوران کرونا در دانشگاه‌های آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، فراخوان مسابقه فیلم کوتاه طنز دانشجویی با هدف تشویق مردم به قرنطینه خانگی و ماندن در خانه و فاصله گذاری اجتماعی منتشر شده و با انتشار این فراخوان دانشجویان علاقمند می‌توانند با دوربین تلفن همراه خود فیلم کوتاه طنز تهیه کنند.

این مسابقه در قالب مسابقه دانشجویی در حال برگزاری بوده و از سری برنامه های اجرایی این نهاد در راستای فرهنگ سازی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

آثار ارسالی باید دارای شرایط خاصی از قبیل رعایت شئونات شرعی، عرفی و هنری بوده و اقشار مختلف مردم را به در خانه ماندن و قرنطینه تشویق کند.

دبیرخانه مسابقه حق دارد بعد از دریافت و تایید آثار، آن را به نام هنرمند و سازمان دانشجویان در شبکه های جمعی و رسانه ها منتشر کند.

در خانه بمانیم

جهاد دانشگاهی یکی از بنیادی ترین نهاد های انقلابی در فرهنگ سازی به شمار رفته و انتظار داریم تمامی شرکت کننده ها در این جشنواره کمال همت خود را در تشویق مردم به خانه ماندن به کار گرفته و هشتگ «در خانه بمانیم» را در اثر خود استفاده کنند.

گفتنی است هر چند این گونه جشنواره ها و مسابقات در راستای فرهنگ سازی جامعه بوده اما جهاد دانشگاهی استان در نظر دارد برای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر روحیه مسئولیت پذیری دانشجویان و تزریق امید به اقشار مختلف مردم، لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای را به برگزیدگان این مسابقه اعطا کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، دانشجویان تا ۲۵ فروردین سالجاری فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه سازمان دانشجویان آذربایجان غربی در فضای مجازی به نشانی @isojdurmia علاوه بر مطالعه ضوابط ارسال آثار ثبت نام خود را نیز تکمیل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس