ارائه خدمات روان شناسی با سامانه 4030


ارائه خدمات روان شناسی با سامانه 4030

واحد سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیش از 3 هزار مشاوره مردمی را از طریق سامانه 4030 انجام داد.

ارائه خدمات روان شناسی با سامانه 4030
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: 8 نفر از روانشناسان این دانشگاه از 28 اسفند 98 تا کنون بیش از 3 هزار و 710 مورد مشاوره روانشناسی انجام شد.

مدیر گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز با بیان اینکه ابتلای تعداد زیادی از مردم به بیماری کرونا در مدتی کوتاه موجب بحران در اجتماع شد گفت: در چنین شرایطی ، افرادی که از قبل دچار انواع اختلالات اضطرابی بودند و یا تحت درمان هستند، ممکن است دچار تشدید علائم بیماری خود شوند.

شهین بافته چی افزود: با در نظر گرفتن ضرورت پاسخگویی به نیاز عموم جامعه و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بیماری ویروس کرونا ، سامانه 4030 نیز به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد که علاوه بر اطلاعات بیماری کرونا، خدمات روانشناختی را نیز به مردم ارائه می دهد.

شهین بافته چی گفت: تماس گیرنده بعد از برقراری تماس با سامانه 4030 می تواند با استفاده از کلید 8 به همکاران روانشناسی که برای ارائه مشاوره روانشناختی در پشت خط هستند، متصل شوند و از خدمات روانشناسی بهره مند شوند.

مدیر گروه سلامت روان ، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت استان یادآور شد: بخش روانشناسی سامانه 4030 در شیفت های صبح، عصر و شب به گیلانی ها خدمات ارائه می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...