آسمان استان ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود


آسمان استان ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه طی چند روز آینده روند تغییرات دما افزایشی است اعلام کرد که طی امروز و فردا در اغلب نقاط استان آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ریحان امیدی راد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: طی امروز و فردا در غالب نقاط استان آسمانی نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به رطوبت موجود در منطقه، طی امروز در بخش غربی استان به خصوص شهرستان‌های بانه و مریوان امکان بارش پراکنده باران وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه از روز شنبه عبور یک موج بارشی زودگذر موجب مه آلود شدن هوا، وزش باد، رگبار باران و رعد وبرق و احتمال تگرگ خواهد شد تصریح کرد: این بارش‌ها در نیمه شمالی استان (سقز، بیجار، بانه، مریوان،دیواندره و زرینه) از شدت بیشتری برخوردار بوده و در بقیه نواحی به صورت پراکنده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه بطور موقت جوی آرام بر استان حاکم خواهد شد عنوان کرد: از دوشنبه سامانه بارشی دیگری به منطقه نفوذ خواهد کرد که درباره آن در بولتن های آینده اطلاع رسانی صورت می گیرد.

امیدی راد در پایان یادآور شد: لازم به ذکر است روند تغییرات دمای هوا طی سه روز آینده افزایشی خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته