بارش باران شدید در خلخال موجب آبگرفتگی معابر شد


بارش باران شدید در خلخال موجب آبگرفتگی معابر شد

اردبیل - ایرنا - بارش باران شدید در طول شب گذشته و پیش از ظهر امروز در خلخال موجب جاری شدن سیلاب در خیابان‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی این شهر شد.

رییس اداره هواشناسی خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش باران شدید شب گذشته و بامداد امروز موجب آبگرفتگی معابر این شهر به علت بارش مقدار زیاد باران در مدت زمان کوتاه بوده است.

فرامرز فرض‌الله‌پور اظهارداشت: بامداد امروز بیش از ۱۰ میلیمتر باران در این شهر باریده و هم‌اکنون دمای هوای این شهر ۲ درجه بالای صفر می‌باشد که در مقایسه با حداقل دمای پیش از ظهر روز گذشته دمای هوا تفاوتی نداشته است.

وی با بیان اینکه آسمان خلخال تمام ابری و توام با بارش پراکنده باران است، افزود: در حال حاضر رطوبت هوای این شهر ۸۷ درصد بوده و احتمال بارش‌های رگباری و متناوب باران در طول شب و پیش از ظهر فردا دور از انتظار نیست.

او از بارش بیش از ۲۰ میلیمتر باران در طول هفته جاری در خلخال خبرداد و گفت: در ۱۴ روز گذشته از نیمه اول فروردین ماه امسال آسمان خلخال تنها یک روز صاف و عاری از بارندگی بوده است.

در عین حال بارش تند و سیل‌آسای باران در خلخال موجب جاری شدن سیلاب در معابر عمومی این شهر شده و ضمن وارد کردن خساراتی به تاسیسات زیربنایی شهرداری وارد زیرزمین چند واحد مسکونی و تجاری شده و خساراتی را به این واحدها وارد کرد.

صباح‌الدین برزگر ،شهردار خلخال نیز امروز گفت: بارش باران شدید موجب جاری شدن سیلاب در معابر عمومی این شهر شده و با تلاش ماموران آتش‌نشانی مجاری آب‌های روان و کانال‌های هدایت آب در این شهر که به علت وجود زباله مسدود شده بود، بازگشایی و مشکل انسداد روان آب‌ها برطرف شد.

بارندگی‌های مناسب نیمه اول فروردین ماه امسال همزمان با آغاز کشت بهاره گندم ،جو و حبوبات در خلخال موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان منطقه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان