پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی


پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اعلام کرد که در راستای تحقق حهش تولید، به متقاضیان فعال در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی تسهیلات کم‌بهره تعلق می‌گیرد.

مصیب امیری پنجشنبه ۱۴ فروردین با اشاه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید، گفت: با هدف حفظ و ایجاد اشتغال و تولید خدمت تسهیلات کم بهره به متقاضیان بخش گردشگری و صنایع دستی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، امیری، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی پیش‌بینی شده در قانون نظیر معرفی متقاضیان خرد و کلان تاسیسات گردشگری این اداره کل اقدامات لازم را انجام می دهد.

او ادامه داد: تاکون به طور مجموع ۱۳۱ نفر از متقاضیان حقیقی و حقوقی این بخش برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که ۵۸ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ ۴۸ هزار و ۵۶۰۰ میلیون ریال شده‌اند.

امیری بیان کرد: همچنین سایر متقاضیان در حال تشکیل پرونده نزد بانک‌های عامل هستند که پس از تکمیل پرونده و مراحل اداری پرداخت تسهیلات به این دسته از متقاضیان میسر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اضافه کرد: برای جلوگیری از مراجعه حضوری، متقاضیان می‌توانند از طریق پیشخوان الکترونیکی این اداره کل به نشانی اینترنتی (www.farschto.ir) نسبت به ارسال درخواست کتبی خود اقدام کنند.

امیری به متقاضیان توصیه کرد که در تقاضای الکترونیکی خود، نام و نام خانوادگی، کد ملی، رسته فعالیت (گردشگری و صنایع دستی)، عنوان فعالیت، درصد پیشرفت طرح، میزان تسهیلات مورد نیاز و شماره تماس را حتما قید کنند و گفت: درخواست‌ها پس از بررسی و در صورت تایید، برای پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق