ال جی پنجاه هزار کیت تست کرونا به اندونزی اهدا کرد


ال جی پنجاه هزار کیت تست کرونا به اندونزی اهدا کرد

با شیوع ویروس کووید-19، کمپانی کره‌ای ال جی به تازگی پنجاه هزار کیت تست کرونا به کشور اندونزی اهدا کرد. کمپانی ال جی به تازگی پنجاه هزار کیت تست کرونا به کشور اندونزی اهدا کرد. این اهدا در پاسخ به درخواست دولت اندونزی در پی کمبود کیت مذکور در این کشور صورت گرفت. ال جی... نوشته ال جی پنجاه هزار کیت تست کرونا به اندونزی اهدا کرد اولین بار در گجت...

با شیوع ویروس کووید-19، کمپانی کره‌ای ال جی به تازگی پنجاه هزار کیت تست کرونا به کشور اندونزی اهدا کرد.

کمپانی ال جی به تازگی پنجاه هزار کیت تست کرونا به کشور اندونزی اهدا کرد. این اهدا در پاسخ به درخواست دولت اندونزی در پی کمبود کیت مذکور در این کشور صورت گرفت. ال جی ارسال این کیت‌ها را از اوایل ماه مارچ (ماه پیشین میلادی) آغاز و این روند به تازگی تکمیل شد.

کیت‌های شناسایی ویروس کرونا توسط چهار زیرشاخه ال جی شامل LG Chem (بخش تولید کننده مواد شیمیایی و البته باتری)،‌ LG Innotek (سازنده قطعات الکترونیکی همچون ماژول‌های مختلف،‌ تیونر و …)،‌ LG Electronics (سازنده وسایل الکترونیکی و الکتریکی) و LG International تامین شده‌اند.

ال جی پنجاه هزار کیت تست کرونا به اندونزی اهدا کردال جی پنجاه هزار کیت تست کرونا به اندونزی اهدا کرد

ناگفته نماند LG International زیر شاخه فعال در عرصه‌های بازرگانی، انرژی، صنایع غذایی و درمانی، ساخت و ساز صنعتی، استخراج و معدن کاری، فناوری اطلاعات و تجهیزات مخابراتی و… است.

کمپانی خوشه‌ای ال جی که در کره به آن‌ها چایبول گفته می‌شود،‌ چندین کارخانه در اندونزی دارد. ال جی در کارخانه‌های اندونزیایی خود لوازم خانگی شامل تلوزیون، تجهیزات تهویه مطبوع، یخچال و… تولید می‌کند.

اندونزی بیش از 273 میلیون نفر جمعیت داشته و از نظر تراکم جمعیت در جایگاه 83 بین کشورها قرار دارد. تا تاریخ 1 آوریل 2020، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 1677 نفر رسید که از این تعداد 103 نفر بهبود 157 نفر جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن