15 باب مغازه همزمان با روز طبیعت در مهاباد پلمب شد


15 باب مغازه همزمان با روز طبیعت در مهاباد پلمب شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: 15 باب مغازه در سطح این شهرستان که ملزومات سیزده بدر را عرضه می‌کرد، پلمب شد.

سرهنگ برزو تجاری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمامی واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت واحد صنفی علاوه بر پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

وی ادامه داد: بر اساس طرح ویژه محدودیت در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تمامی فعالیت واحدهای صنفی در سطح شهرستان رصد و در این ارتباط ۱۵ باب مغازه متخلف که در روز سیزده بدر به صورت غیرقانونی باز بود، توسط ماموران انتظامی پلمب شد.

وی با اعلام اینکه همه مصوبات ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت مردم است، اضافه کرد: شهروندان مهابادی همکاری بسیاری خوبی در روز طبیعت با عوامل انتظامی داشته و قریب به اتفاق شهروندان طی این روز در منازل خود مانده و از رفتن به طبیعت پرهیز کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: ماندن در خانه بهترین راه مقابله با این بیماری کرونا بوده و ماموران انتظامی نیز در همین راستا تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و انظباط و اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد داد.

براساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا در مهاباد و به منظور کاهش خطر شیوع این بیماری، حضور مردم در طبیعت اطراف مهاباد، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در روز سیزدهم فروردین ممنوع اعلام شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون