سازمان بهداشت جهانی: آمار قربانیان کرونا به زودی از مرز 50 هزار نفر می گذرد


سازمان بهداشت جهانی: آمار قربانیان کرونا به زودی از مرز 50 هزار نفر می گذرد

شفقنا- براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در چند روز آینده 50،000 نفر خواهد رسید و دبیرکل این سازمان گفت که تعداد فزاینده مرگ و میر کوید 19 بسیار نگران کننده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز  تدروس در عین حال تاکید کرد که همچنین امیدوار است که […]

سازمان بهداشت جهانی: آمار قربانیان کرونا به زودی از مرز 50 هزار نفر می گذرد

شفقنا- براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در چند روز آینده ۵۰،۰۰۰ نفر خواهد رسید و دبیرکل این سازمان گفت که تعداد فزاینده مرگ و میر کوید ۱۹ بسیار نگران کننده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز تدروس در عین حال تاکید کرد که همچنین امیدوار است که کشورها در تلاش برای یافتن یک درمان برای کوید۱۹ با هم همکاری کنند.
وی اظهار داشت: از آنجا که وارد ماه چهارم شروع این بیماری همه گیر می شویم ، من از شدت گرفتن سریع و شیوع جهانی آن بسیار نگرانم.
وی افزود: در طول پنج هفته گذشته ما شاهد رشد تقریباً نمایی در تعداد موارد جدید بودیم که تقریباً به همه کشورها ، قلمرو ها و منطقه ها رسیده است.
تدروس با بیان اینکه تعداد موارد ابتلا به این ویروس در هفته گذشته بیش از دو برابر شده است، ادامه داد: در چند روز آینده این تعداد به یک میلیون مورد تأیید شده و ۵۰،۰۰۰ فوتی خواهیم رسید.
سخنان وی در حالی صورت گرفت که تعداد موارد تأیید شده در سراسر جهان در حدود ۹۱۱۰۰۰ نفر و تعداد کشته شدگان بیش از ۴۵۰۰۰ نفر است.
گفتنی است، با این که چین منشأ ویروس بوده و در ابتدا بیشترین موارد را داشته است اما اکنون ایالات متحده (۲۱۴۳۴۲) ، ایتالیا (۱۱۰۵۷۴) و اسپانیا (۱۰۴۱۱۸) از چین پیشی گرفته اند. آلمان ، فرانسه ، ایران و انگلیس هم در رتبه های بعدی هستند .

اصل خبر را در اسکای نیوز ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر