مرگ دومین نوزاد مبتلا به کرونا


مرگ دومین نوزاد مبتلا به کرونا

فرماندار ایالت کنکتیکات آمریکا اعلام کرد که یک نوزاد 6 هفته‌ای مبتلا به کرونا جان باخته است که دومین مورد مرگ نوزاد مبتلا به کرونا در این کشور و جهان به شمار می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شبکه خبری ان‌بی‌سی گزارش داد «ند لامونت» فرماندار ایالت کنکتیکات آمریکا بامداد پنجشنبه در پیامی توییتری از مرگ یک نوزاد ۶ هفته‌ای مبتلا به کرونا در این ایالت خبر داد و اعلام کرد که علت دقیق مرگ این نوزاد در حال بررسی است.

لامونت گفت که این نوزاد هفته گذشته در حالی به بیمارستان منتقل شد که علایم حیاتی نداشت و تلاش‌ها برای احیای او ناکام ماند. آزمایش کرونای این نوزاد مثبت اعلام شد و متخصصان در حال بررسی علت دقیق مرگ او هستند.

مرگ این نوزاد در حالی است که یک نوزاد زیر یک سال دیگر که مبتلا به کووید۱۹ تشخیص داده شده بود، اوایل این هفته در ایالت ایلینوی جان باخت.

«جی پریتزکر» فرماندار ایالت ایلینوی ضمن اعلام این خبر، افزود که علت دقیق مرگ این نوزاد در حال بررسی است، اما این مسئله تاکنون اعلام نشده است.

از زمان آغاز شیوع کرونا در چین در بیش از ۳ ماه پیش تاکنون هیچ مورد مرگ نوزادی گزارش نشده بود. دو نوزاد فوت شده در آمریکا تنها موارد مرگ نوزاد مرتبط با کووید۱۹ در جهان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید