این وطن فروشی در تاریخ ماندگار خواهد شد!


سرویس سیاسی خرداد- رضا رئیسی:در طول تاریخ بشر همواره طیف ها و جریان هایی بوده اند که به فراخور موقعیت رفتارهای نامتعارف و به زبان عامیانه خائنانه از خود نشان داده اند. یهودیانی که برای فرار از زیر بار...

سرویس سیاسی خرداد- رضا رئیسی: در طول تاریخ بشر همواره طیف ها و جریان هایی بوده اند که به فراخور موقعیت رفتارهای نامتعارف و به زبان عامیانه خائنانه از خود نشان داده اند. یهودیانی که برای فرار از زیر بار فشار نازی ها هم کیشان خود را می فروختند یا همین منافقین خلق که در دوران جنگ تحمیلی در کنار دشمن بعثی علیه مردم خود به جنگ پرداختند اما شاید این روزها با رذل ترین خائنان تاریخ روبرو هستیم آنانی که در موافقت با تحریم های ایران تلاش می کنند و البته رسانه هایی که برای آنان تریبون مهیا می کنند.

به گزارش خرداد، کار کثیف آن یهودیان هیچ توجیهی نداشت و ندارد اما آنان نسبت به وطن فروشانی که این روزها از تحریم دفاع می کنند، ارجح هستند! آنان اگر در فشار و بدبختی بودند و برای رهایی از فلاکت تن به این کار رذیلانه می دادند، مدافعان تحریمی همچون مسیح علینژاد یا معمار صادقی و فرشگردها در خانه های خود در ممالک غربی نشسته اند و با انگیزه چپاول و حرص و طمع برای کسب دلارهای بیش تر بر تنوره تحریم ایران می دمند.

در حالیکه حتی پمپئو که سابقه عداوت وی با ایران بر کسی پوشیده نیست، چند روز پیش احتمال لغو تحریم ها را رد نکرد، این دلبستگان به مردم ایران! در این شرایط کرونا در دنیا که بسیاری از رهبران جهان خواستار لغو تحریم های ظالمانه ایران شده اند، تلاش فراوان کرده و کارزار تبلیغاتی برای ادامه تحریم ها علیه ایران براه انداخته اند!!

تحریمی که همگان اذعان دارند که بسیار فراتر از حکومت که آنان مدعی مبارزه با آن هستند، مردم ایران و زندگی آنان و در این شرایط کرونا جان و سلامت ایشان را به خطر انداخته است، براستی کسی که ذره ای شرف داشته باشد می تواند مدافع تحریم مردم ایران باشد؟؟

آنان انتظار دارند که با فشار تحریم ها، مردم ایران مستاصل شده و دست به شورش اجتماعی می زنند و حکومت را بر انداخته و زمینه برای حضور این لاشخورها در قدرت فراهم می آید. این آرزوی محال را هم که بپذیریم آیا از نظر آنان مردم ایران تا این حد ابله و فاقد ذره ای شعور هستند که کشور خود را به این لاشخورهای سیاسی واگذار کنند؟

در آن مثال یهودی ها آنان در نهایتن یک فرد یا گروه چند نفری را می فروختند اما فرصت طلبان آنور آبی مدافع تحریم دارند یک ملت را قربانی طمع و حرص و آز خود می کنند.

نکته دیگر و جالب آن است که رسانه هایی همچون بی بی سی فارسی که ادعای بی طرفی و حرفه ای گری رسانه ای دارند به این مدافعان تحریم تریبون داده و نظر سنجی می گذارد که آیا شما موافق تحریم هستید یا نه ؟!!!

این مثل این می ماند که نظر سنجی گذاشته شود که آیا شما موافق نسل کشی یا تجاوز به دیگران هستید؟ مگر در همان دنیای آزاد هر گونه سئوال و پرسش پیرامون هولوکاست ممنوع نیست؟ چون شبهه سازی پیرامون یک حقیقت تاریخی و هویت جمعی یک ملت هیچ توجیه حرفه ای ندارد، حال چرا این رسانه های مدعی اینگونه به مدافعان وطن فروش تخحریم که مدافع نسل کشی نرم یک ملت هستند، تریبون می دهد و پیرامون آن نظر سنجی می گذارد؟

البته که این روزها گذر خواهد کرد اما ما و حتی تاریخ جهان این حد از توحش منزجر کننده سیستماتیک علیه یک ملت در فشار را فراموش نخواهد این وطن فروشی براستی که نوبر است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها