جهاد اسلامی و حماس حمله اسرائیل به سوریه را محکوم کردند


جهاد اسلامی و حماس حمله اسرائیل به سوریه را محکوم کردند

شفقنا- گروه‌های مقاومت فلسطینی از جمله جهاد اسلامى و حماس در نوار غزه، تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هدف حملات اسرائیلى به سوریه را نابودى ظرفیت‌های امت اسلامى در همه زمینه‌ها دانست. وى در ادامه گفت: «اکنون نیازمند یکپارچگى امت اسلامى در...

جهاد اسلامی و حماس حمله اسرائیل به سوریه را محکوم کردند

شفقنا- گروه‌های مقاومت فلسطینی از جمله جهاد اسلامى و حماس در نوار غزه، تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هدف حملات اسرائیلى به سوریه را نابودى ظرفیت‌های امت اسلامى در همه زمینه‌ها دانست.

وى در ادامه گفت: «اکنون نیازمند یکپارچگى امت اسلامى در بکارگیرى توانایی‌هایشان براى مبارزه با رژیم صهیونیستى که تجاوزاتش دشمنى او با امت اسلامى را تأیید مى کند، هستیم.»

به گزارش شبکه المیادین، جنبش جهاد اسلامى نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «حمله رژیم صهیونیستى به سوریه به منزله حمله به ملت عرب و مسلمانان سراسر جهان است.»

این جنبش تأکید کرد: «براى قطع حملات مکرر رژیم صهیونیستى به خاک سوریه، اتخاذ موضع مسئولانه و جدى لازم بوده تا پاسخى مناسب براى تجاوزگرى‌هاى این رژیم باشد.»

خبرگزارى رسمى «سانا» سوریه شب گذشته (سه شنبه) از پرواز جنگنده هاى رژیم صهیونیستى بر فراز آسمان حمص در غرب سوریه خبر داد که پدافند هوایى سوریه این حملات را دفع کرد.

این خبر را در المیادین ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی