بازسازی کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون در دسترس است


بازسازی کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون در دسترس است

پس از شایعات و گزارشات اخیر،‌ اکتیویژن حال به‌طور ناگهانی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را به انتشار رسانده است. این نسخه‌ی بازسازی شده‌ از کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل جلوه‌های بصری باکیفیت تا رزولوشن 4K، پشتیبانی از HDR روی کنسول‌ها، نرخ فریم بدون محدودیت و پشتیبانی از مانیتورهای اولترا واید...

پس از شایعات و گزارشات اخیر،‌ اکتیویژن حال به‌طور ناگهانی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را به انتشار رسانده است.

این نسخه‌ی بازسازی شده‌ از کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل جلوه‌های بصری باکیفیت تا رزولوشن 4K، پشتیبانی از HDR روی کنسول‌ها، نرخ فریم بدون محدودیت و پشتیبانی از مانیتورهای اولترا واید می‌شود. نسخه‌ی اصلی Modern Warfare 2 دارای ۱۸ ماموریت بود از جمله مأموریت پر سر و صدای No Russian که در آن بازیکن در نقش یک مامور مخفی CIA باید در یک تیراندازی در فرودگاه مسکو برای جلب اعتماد یک گروه تروریستی روسی شرکت می‌کرد و تمامی این ماموریت‌ها در بازسازی نیز قرار دارند. همچنین همان‌طور که واضح است این بازسازی شامل بخش چندنفره یا Specs نمی‌شود.

اگرچه خبری از تجربه‌ی چندنفره در این بازسازی نیست، پیش‌خریداران بازسازی کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2 باندلی تحت عنوان Underwater Demo Team Classic Ghost Bundle را دریافت خواهند کرد که محتویات جالب توجه‌ای برای Call of Duty: Modern Warfare و اسپین‌آف بتل رویال آن Call of Duty: Warzone را دارا است. این بازسازی هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴ قرار دارد و در ۳۰ آپریل مصادف با 11 اردیبهشت بر روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

Call of Duty این روزها بسیار پر سر و صدا بوده و حضور برجسته‌ای در میان اخبار داشته است. از طرفی شاهد انتشار ناگهانی عنوان بتل رویال رایگان Call of Duty: Warzone بودیم که از همان ابتدا با قدرت ظاهر شد و در 24 ساعت ابتدایی انتشارش موفق به جذب 6 میلیون بازیکن شد و پس از گذشت ده روز، 30 میلیون بازیکن را گرد هم آورد. همچنین شایعات و زمزمه‌هایی را می‌شنویم مبنی بر اینکه نسخه‌ی جدید سری در سال 2020، به‌جای «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) توسط «تری‌آرک» (Treyarch) ساخته می‌شود و یک ریبوت واقع‌‌گرایانه و تاریک از Black Ops خواهد بود.

بازسازی کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون در دسترس استبازسازی کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون در دسترس است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...