دانلود فیلم پرواز مرغابی ها

دانلود فیلم پرواز مرغابی ها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، کودک
زبانفارسی
سال انتشار1388
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان85 دقیقه
کارگردانعلی شاه حاتمی

بازیگران :

رضا ناجی، کیهان ملکی، مهران غفوریان، مهران رجبی، نیلوفر محمودی، رحمان باقریان، حسین قاسمی هنر، جواد گنجی

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک محیط بان به نام رحمان، مرغابی زخمی ای را برای مداوا به پسرش علی می سپارد. در طول درمان، میان علی و این پرنده رابطه عاطفی شدیدی شکل می گیرد و این رابطه منجر به اتفاق های جالبی می شود و…

معرفی فیلم پرواز مرغابی ها

دانلود فیلم ایرانی پرواز مرغابی ها : “پرواز مرغابی ها” فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی، محصول سال 1388 می باشد. فیلمنامه این فیلم را نیز زهرا شاه حاتمی و علی شاه حاتمی به صورت مشترک نگاشته اند.

سینمایی “پرواز مرغابی ها” در ابتدا قرار بوده است که در شمال کشور جلوی دوربین برود اما در نهایت فیلمبرداری این فیلم در روستای زیبای ورکانه همدان انجام گرفت.

دانلود فیلم پرواز مرغابی هادانلود فیلم پرواز مرغابی ها

فیلم سینمایی “پرواز مرغابی ها” که برای نمایش در بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همدان آماده شده بود توانست جایزه ویژه هیات داوران این جشنواره را به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت های تولید در استان همدان، از آن خود نماید. این فیلم همچنین جایزه ویژه استانداری همدان را نیز به دست آورده است.

دو تن از بازیگران اصلی این فیلم به نام های حسین قاسمی هنر و جواد گنجی بچه های 9 ساله ای بوده اند که تا به حال جلوی دوربین نرفته بودند و اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده اند. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم می توان به رضا ناجی در نقش محیط بانی به نام رحمان، مهران رجبی در نقش مدیر مدرسه، مهران غفوریان در نقش معلم ورزش و کیهان ملکی اشاره کرد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “پرواز مرغابی ها” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم پرواز مرغابی هادانلود فیلم پرواز مرغابی ها

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی پرواز مرغابی ها

کارگردان، تهیه کننده: علی شاه حاتمی، نویسنده: زهرا شاه حاتمی، علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: ناصر کاووسی، سرپرست تدوین: مهدی حسین وند، صدابردار: احمد امیری، صداگذار: محسن روشن، موسیقی: فردین خلعتبری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: یعقوب غفاری، دستیار کارگردان: جواد گنجی، منشی صحنه: هامون قابچی، مشاور فیلمنامه: مجید رضابالا، مجری طرح: یعقوب غفاری، مدیر تولید: مهدی مددکار، طراح صحنه و لباس : محمدعلی فارسی، طراح چهره پردازی: علیرضا قومی، عکاس: آرش صادقی

5 / 5 ( 2 votes )