آخرین وضعیت فعالیت ادارات، مدارس و اصناف در خوزستان


آخرین وضعیت فعالیت ادارات، مدارس و اصناف در خوزستان

اهواز - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با بیان اینکه روند فاصله اجتماعی و محدودیت موجود در استان تا 22 فروردین ادامه دارد گفت: مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های خوزستان نیز تا 22 فروردین تعطیل هستند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان رضا نجاتی در خصوص چگونگی ادامه فعالیت اصناف، مشاغل، ادارات، بانک ها، مدارس و دانشگاه‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: همه بانک های دولتی و خصوصی، دفاتر پیشخوان، دفاتر بیمه‌های بازرگانی و شعب سرپرستی آنها فردا پنجشنبه ۱۴ فروردین در خوزستان تعطیل هستند.

وی افزود: از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه شرایط و ساعت کاری بانک ها بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌های خوزستان مشخص خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص توسط این شورا انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان اضافه کرد: همچنین کلیه اصناف به استثنای خواربار فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، و مشاغلی که از طریق اتحادیه اصناف و به تشخیص سازمان صمت ضرورت فعالیت داشته باشند منع فعالیت دارند.

نجاتی ادامه داد: عوامل خدماتی و عملیاتی همچون شهرداریها، ادارات برق، آب، آتش‌نشانی، اورژانس مراکز بیمارستانی و درمانی همچنان برابر روال معمول ادامه کار می‌دهند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان افزود: ادارات در خوزستان نیز تا ۲۰ فروردین با کاهش کارکنان حاضر در محل کار به ۲۰ درصد و دادن مرخصی بدون احتساب در سابقه و دورکاری به سایر کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: از مردم خوزستان بابت همراهی خوب در ۲ روز اخیر قدردانی می‌شود و انتظار داریم همچنان این همراهی ادامه داشته باشد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت