توزیع اقلام بهداشتی ضد کرونا در میان نیازمندان استهبان


توزیع اقلام بهداشتی ضد کرونا در میان نیازمندان استهبان

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان استهبان گفت:‌ تاکنون هدایای استاندار فارس در قالب بسته‌های اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در میان 300 خانواده نیازمند و محروم این شهرستان توزیع شده است.

احمدرضا کمالی سروستانی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از مساعدت استاندار فارس در زمینه یاری رسانی به اقشار محروم در مقابله با بیماری کرونا افزود:‌ خیرین و نیک ‌اندیشان شهرستان استهبان در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی نیز اقلام خوراکی همچون گوشت و مواد غذایی در اختیار این خانواده‌ها قرار دادند.
وی ارزش ریالی بسته‌های اهدایی به خانوارهای نیازمند را حدود پنج میلیون ریال عنوان کرد و گفت:‌ توزیع هدایای استاندار و کمک‌های خیرین در میان محرومان این شهرستان ادامه دارد.
فرماندار استهبان ضمن قدردانی از همراهی مردم شهرستان با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: افرادی که کسب و کار آنها از شیوع کرونا دچار آسیب شده است نیز از حمایت‌هایی برخوردار خواهند شد.
شهرستان استهبان در شرق استان فارس واقع است.

استاندار فارس پیش از این بر تامین و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین تاکید کرده بود.
عنایت‌الله رحیمی ۱۵ اسفندماه پارسال در دستوری به مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از وی خواست اقدامات لارم برای توزیع این اقلام در این مناطق را انجام دهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا باید در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد، گفت: دفتر اجتماعی استانداری فارس توزیع این اقلام در میان زنان خود سرپرست، کودکان کار و سایر افرادی که در محلات کمتر برخوردار ساکن هستند را در دستور کار قرار دهد و بر اجرای دقیق این دستور العمل نظارت داشته باشد.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که طرحی ملی و همراه با تدابیری برای شکستن زنجیره شیوع کرونا است، از ساعت صفر بامداد جمعه هشتم فروردین‌ماه آغاز شده است.
بنا بر اعلام عنایت الله رحیمی استاندار فارس، اجرای این طرح تا ۲۰ فروردین‌ماه جاری ادامه خواهد داشت و احتمال تمدید و یا تکمیل آن در روزهای آینده نیز وجود دارد.
استاندار فارس محدوده اجرایی این طرح را کل کشور عنوان کرد و افزود: در قالب اجرای این طرح محدودیت‌هایی در تردد رفت و آمدها اعمال خواهد شد بگونه‌ای که صرفا افراد ساکن در شهر مجاز به ورود به آن شهر خواهند بود و ورود افراد غیرساکن ممنوع می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل