کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک در محورهای همدان


کاهش تردد و ترافیک بسیار سبک در محورهای همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کاهش تردد در محورهای استان همدان خبرداد و گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان با کاهش تردد روبرو بوده و ترافیک بسیار سبکی در راه‌های استان برقرار است.

مصطفی پناهنده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در پی شیوع کروناویروس ترافیک در محورها بسیار کم است که امیدواریم تا پایان امروز این روند ادامه یابد.

وی با بیان اینکه محورهای پرتردد استان از جمله محور کرمانشاه نیز امروز بسیار کم تردد است، تصریح کرد: روز سه شنبه ۱۲ فروردین که روز هفدهم طرح بوده، ۱۹۷هزار تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۰۲هزار تردد داشتیم، کاهش ۲۴درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تردد تجمعی روز هفدهم چهار میلیون و ۷۹۷هزار تردد بوده است، خاطرنشان کرد: تردد تجمعی مدت مشابه سال قبل ۹میلیون و ۱۲۴هزار بوده که نرخ کاهش تردد تجمعی ۴۷ درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: پرترددترین محور همدان -بهار و بالعکس با ۲۶هزار تردد بوده و متوسط سرعت در محورهای استان همدان ۸۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

پناهنده نرخ وسایل سنگین عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ۲۰ درصد دانست و افزود: نرخ تخلفات سه گانه در ۱۲ فروردین امسال ۱۶ درصد بوده است.

وی با اشاره به ترددهای ورودی و خروجی استان در این ایام، بیان کرد: تردد ورودی استان در روزگذشته ۱۴هزار و تردد خروجی ۱۶هزار بوده و این درحالیست که ورودی مشابه سال قبل ۲۵هزار و خروجی مشابه سال قبل ۲۶هزار بوده که نسبت به مدت مشابه کاهش ۴۱ درصدی داشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس