توقف در جاده‌های برون شهری جریمه 500 هزار تومانی دارد


توقف در جاده‌های برون شهری جریمه 500 هزار تومانی دارد

سنندج‌ - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت:‌ توقف در جاده‌های برون شهری بر اساس اعمال قانون تردد غیرضروری ویژه طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پنج میلیون ریال جریمه در بر دارد.

سرهنگ حمید عبدالملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد در روز ۱۳ آبان و تا این ساعت در جاده‌های برون شهری حتی نسبت به روزهای گذشته‌ هم کاهش چشمگیری داشته است.

وی اظهار داشت: در مجموع تردد در جاده‌های برون شهری استان کردستان از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زیادی داشته است و مردم به طور جدی این طرح را رعایت می‌کنند.

سرهنگ عبدالملکی اضافه کرد: به دلیل همین کاهش ترددها ما شاهد کاهش چشمگیر تصادفات بوده‌ایم به شکلی که روز گذشته تنها یک تصادف جرحی ساده در جاده‌ها رخ داد.

وی تاکید کرد: در عمل مشخص شده است با کاهش تردد در جاده‌ها سطح سرویس جاده ارتقا پیدا می‌کند و در نتیجه شاهد کاهش تصادفات هم خواهیم بود.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

راه‌های استان کردستان به دلیل کوهستانی، بعضا سخت گذر بودن و کمبود جاده‌های دوبانده شاهد تصادفات زیادی‌ بوده است. طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از هشت فروردین آغاز شد تا ۲۰ این ماه ادامه خواهد داشت که طی آن محدودیت‌هایی برای برخی اصناف و ترددها اعمال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل