گزارش استاندار فارس از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی


گزارش استاندار فارس از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

شیراز-ایرنا- استاندار فارس در ارائه گزارشی از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ارتباط ویدئوکنفرانس با وزیر کشور گفت: تلاش دست‌اندرکاران این بوده تا بدون سختگیری و ایجاد نارضایتی به شرایط مطلوبی برسیم اما در این خصوص 282  واحد صنفی متخلف پلمب، افزون بر 207 خودرو متخلف جریمه و 27 دستگاه خودرو نیز توقیف شده‌اند.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، عنایت الله رحیمی در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک استانداران با وزیر کشور افزود: افزون بر دو هزار و شصت خودرو مسافران نیز به مبدا بازگشت داده شده است.

استاندار فارس در تشریح اقدامات انجام گرفته در طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنین گفت: در این طرح ۹۸ نقطه فارس با نظارت دو هزار و یکصد نفر کنترل شد و این طرح مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

استاندار فارس از کاهش قابل محسوسی در حجم تردد خودرو و مصرف سوخت خبر داد و اضافه کرد : در این خصوص کاهش ۸۰ درصدی ورود مسافر به شیراز را داشته ایم که منجر به کاهش مصرف ۷۵درصدی در بخش حمل و نقل هوایی و ۴۶ درصدی در بخش حمل و نقل زمینی در مصرف سوخت شده است.

رحیمی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه میلیون و ۴۸۵ هزار نفر در فارس در زمینه بیماری کرونا غربالگری شده اند خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع این بیماری و کنترل آن در استان با بحران های سیل و حمله ملخ نیز مقابله شده است.

وی عادی سازی کرونا در میان جامعه را از جمله خطرات پیش رو در ادامه روند مبارزه دانست و گفت:با استفاده از تجارب موجود شاهد کاهش مراجعه به بیمارستان ها هستیم و حاکی از آن است که در کاهش شیوع از این طریق موفق بوده ایم.

استاندار فارس همچنین با تاکید بر گسترش خدمات الکترونیکی و برنامه ریزی های لازم برای بعد از خروج از شرایط بعد از پایان بحران کرونا را یادآور شد.

این جلسه با ارائه گزارش از سوی استانداران سراسر کشور پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل