پنج هزار وعده غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های استان بوشهر توزیع می‌شود


پنج هزار وعده غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های استان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر گفت: پنج هزار وعده غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های این استان درگیر کرونا در قالب طرح نسیم مهر رضوی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز چهارشنبه در این رابطه افزود:غذای متبرک رضوی در قالب این طرح بین بیماران دارای ویروس کرونا و کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان‌های استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین بسته‌های متبرک حرم مطهر رضوی، بین کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی بیمارستان توزیع می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر ادامه داد: سایر اقدام‌های خادم یاران رضوی استان برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به بهبود بیماران کرونایی تا ریشه کن شدن این مهمان ناخوانده ادامه دارد.

جمالی اضافه کرد: در هر کدام از شهرستان‌ها حدود ۱۰ نفر خادم یار در طرح نسیم مهر رضوی مشارکت دارند که برخی از شهرستان‌ها با حضور ائمه جمعه همراه شد.

جمالی گفت: امید می‌رود با عزم مسئولان و اهتمام جدی مردم هر چه زودتر این بیماری برطرف و عموم مردم سلامتی خود بازیابند.

وی بیان کرد: در این مسیر هر کسی به سهم خود ایفای نقش می‌کند که بدون شک سهم کادر درمان از سایر افراد بیشتر است و باید با جدی گرفتن نکات پیشگیرانه و ماندن در خانه بار تحمیل شده بر دوش آنها را کاهش دهیم.

جمالی گفت: مشارکت‌ با کارگاه‌های جهادی برای تولید ماسک و ضدعفونی معابرشهری از دیگر فعالیت‌های خادم یاران رضوی در استان بوشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس