هنرمندان قم از مردم خواستند سیزده بدر امسال را در خانه بمانند


هنرمندان قم از مردم خواستند سیزده بدر امسال را در خانه بمانند

هنرمندان قم در بیانیه‌ای از مردم تقاضا کردند که سیزدهم فروردین در خانه بمانند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه انجمن‌های هنری استان قم آمده است: یا من اظهرالجمیل
"دوازدهم فروردین از بزرگترین اعیاد مذهبی وملی ماست"
روز ملی جمهوری اسلامی ایران مبارک باد!
امت فهیم ایران اسلامی، بیش از چهل سال است که در برابر هجمه های دشمنان نظام، جنک تحمیلی، شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه، داعش، شبیخون فرهنگی و انواع فتنه ها و دسیسه ها و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی؛ مجاهدت و مقاومت کرده است. در این مسیر نورانی شهیدان گرانقدری نیز تقدیم حق تعالی کرده و پیروزی های بزرگ و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

إِنَّ اللَّهَ اشترَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسهُمْ وَ أَمْوَلهَُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَتِلُونَ فی سبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ ...
خداوند از مؤمنان، جان ها واموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد...
اکنون بشارت باد برشما ، به داد وستدی که با خدا کرده اید؛ و این است آن پیروزی بزرگ! (توبه آیه ۱۱۱)

رمز پیروزی در برابر تمام این فتنه ها و بلاها؛ مقاومت و شکیبایی است. بلاها امتحان الهی هستند." امتحان الهی یعنی تمرین ، یعنی رزمایش. رزمایش نقطه ضعف های انسان را به او نشان می دهد و او سعی می کند آن نقطه ضعف ها را برطرف کند و تبدیل کند به نقطه قوّت".

جامعه سلامت ایرانی در این روز گار کرونایی دچار ابتلا و امتحان شده است و این بار مدافعان سلامت در خط مقدم قرار گرفته اند.
راه های برون رفت از آن ، تاثیر غیر قابل انکاری در سعادت بشر دارد. چرا که فلسفه آزمایش و امتحان الهی به تکامل رسیدن انسان است.
جامعه ایرانی اکنون در مسیر برون رفت موفقیت آمیز از آزمایش کرونایی؛ صبر، تقوا و تسلیم در برابر خدا را پیشه خود ساخته و به توصیه های مدیریت بهداشت وسلامت توجه می کنند تا بر آن فائق آیند.

انجمن های هنری استان قم نیز همراه با سایر اقشار فهیم قم با پیوستن به کمپین: #درخانهبمانیم#کتاب_بخوانیم
اقدامات و فعالیت های خود را از طریق فضای مجازی پی گرفته ودر بخش هایی نیز به یاری مدافعان سلامت پرداخته است.
امید که به زودی؛ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های مؤکد مسئولین و مدیریت بهداشت و سلامت بار دیگر در انجمن ها و مراکز وفضاهای فرهنگی وهنری خدمتگزار همشهریان عزیز باشیم.
از عموم همشری های متدین و فهیم قم نیز متواضعانه می خواهیم تا روزهای آغازین سال نو ، به ویژه روز طبیعت(سیزده بدر) را در خانه بمانند و همچون تمامی مقاطع چهل سال گذشته در نبرد با متجاوزین به وطن و امروز در نبرد با ویروس کرونا ؛ مدافعان عزیز بهداشت وسلامت را با دعای خیر شان یاری کنند.
ان شاء الله پیروزی نزدیک است.
انجمن های هنری استان قم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان