افزایش فروشگاه‌های اینترنتی در قم


افزایش فروشگاه‌های اینترنتی در قم

فرماندار قم از افزایش فروشگاه‌هایی در استان خبر داد که محصولات خود را به شکل اینترنتی عرضه می‌کنند.

مرتضی حیدری در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، بر لزوم توسعه زیرساخت‌های لازم جهت تجارت اینترنتی در استان تاکید کرد و گفت: در این روزها نیازمند استفاده بیشتر از بستر تجارت اینترنتی در زمینه فروشگاه ها هستیم.

وی افزود: در همین زمینه سایت و اپلیکشینی برای فروشگاه هایی که قصد دارند به فروش اینترنتی محصولات خود بپردازند طراحی شده است و با مبلغی کمتر از 1 میلیون تومان این سایت برای فروشگاه ها و مغازه ها طراحی می شود که می توانند از این بستر استفاده کرده و محصولات خود را به فروش برسانند.

حیدری با ذکر این مطلب که فروشگاه هایی که توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند از خدمات‌ اپلیکشین "با سلام" بهره مند شوند، گفت: باید بدانیم که نگاه سنتی به مغازه و عرضه کالا به مرور تغییر پیدا می کند و مردم با اطمینان به کالای مورد نظر خود خواهند رسید.

فرماندار قم بیان کرد: اگر روش جدید را به کار بگیریم به خوبی از مکان فروشگاه و قیمت محصول باخبر می شویم؛ از 10 فروشگاهی که به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می کردند به 16 فروشگاه رسیدیم که در قم به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق